[E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW |
Autor |
Wiadomość |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-10-2011, 20:57 [E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW
|
|
|
WITAM
MÓGŁBY KTOŚ DOPOMÓC, MAM GALANTA, AMERYKANIEC 1993/94 , 1,8 (Z GAZEM) - FALUJĄ MI OBROTY NA GAZIE A NA BENZYNIE UTRZYMUJĄ SIĘ CAŁY CZAS NA POZIOMIE 2000 TYS. (CZASEM TEŻ FALUJĄ -WIE KTOŚ OD CZEGO ZACZĄĆ ?? Z GÓRY DZIEKI |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-10-2011, 21:38
|
|
|
Po pierwsze,wyczyścić przepustnicę.po drugie,wyregulować dokładnie przepustnicę.
po trzecie,zrobić restart ECU.
następnie napisać czy pomogło
przepustnicę regulujemy tylko na benzynie |
_________________
 |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 05-10-2011, 21:43
|
|
|
po czwarte wywalić gaz |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-10-2011, 21:56
|
|
|
tom11 napisał/a: | po czwarte wywalić gaz |
wydaje mi się,że to jednak nie pomoże w tym przypadku |
_________________
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-10-2011, 18:17
|
|
|
Przepustnica wyczyszczona, reguluję na benzynie i w ogóle jakby nie reagował, bynajmniej nie mogę zmniejszyć obrotów, wkręcić na wyższe owszem, ale zejść do 1000 nie da rady
Jeszcze jakieś ciekawe pomysły? - silniczek krokowy ma coś do rzeczy ?
Jak zrobić ten restart ECU ? Na czym to polega - jakby ktoś tak w miarę prosto opisał pokaże to bratu który jest mechanikiem (ale niestety nie może sobie poradzić z tym problemem)
Z góry dzięki |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 06-10-2011, 19:50
|
|
|
http://www.eurosoftware.com.pl/krzyzak/work.html
ta strona powinna Ci się przydać Masz tam wszystkie opisy regulacji obrotów
[ Dodano: 06-10-2011, 19:56 ]
restart kompa polega na zdjęciu klemy + ok.5 min. założyć i znowu zdjąć tym razem na chwile. następnie odpalić i czekać na wolnych obrotach do momentu włączenia i wyłączenia wentylatora.Należy pamiętać o : koła prosto ,wszystkie odbiorniki prądu wyłączone(światełko w kabinie itp.) |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-10-2011, 15:49
|
|
|
na razie mój mechanikos ma popsuty palec i muszę poczekać aż szwy mu zdejmą, jak już uda się rozwiązać problem napisze o co chodziło, ale dzięki za porady |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
ksiaze
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 21-04-2013, 22:08 falowanie obrotów
|
|
|
Hej, napisałbyś na czym się skończyło ? |
_________________ Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23-04-2013, 10:37
|
|
|
Jasne
Wymieniłem całą przepustnicę i po kłopocie. Nawet nie trzeba było nic ustawiać, po prostu wstawiłem drugą przepustnicę (z krokowym oczywiście) i obroty automatycznie same się ustawiły. Tak dokładnie żeby powiedzieć, to na 100 % był walnięty krokowiec , ale że dostałem całą przepustnicę z krokowcem to wymieniłem cały zestaw i do dzisiaj wszystko śmiga jak należy. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
ksiaze
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 22 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 23-04-2013, 10:46 falowanie obrotów po wymianie wydechu
|
|
|
Dzięki za info.
Mi po wymianie wydechu zaczęły obroty wariować. Wcześniej było OK.
Wczoraj zresetowałem ECU. Sonda lambda wymieniana pół roku temu.
Chyba jeszcze trochę pojeżdżę a dopiero potem zacznę interweniować.
Ktoś miał problemy z obrotami po wymianie układu wydechowego(w tym siatka na "portkach") ? |
_________________ Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 |
|
|
|
 |
|