Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW
Autor Wiadomość
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-10-2011, 20:57   [E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW

WITAM

MÓGŁBY KTOŚ DOPOMÓC, MAM GALANTA, AMERYKANIEC 1993/94 , 1,8 (Z GAZEM) - FALUJĄ MI OBROTY NA GAZIE A NA BENZYNIE UTRZYMUJĄ SIĘ CAŁY CZAS NA POZIOMIE 2000 TYS. (CZASEM TEŻ FALUJĄ -WIE KTOŚ OD CZEGO ZACZĄĆ ?? Z GÓRY DZIEKI
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-10-2011, 21:38   

Po pierwsze,wyczyścić przepustnicę.po drugie,wyregulować dokładnie przepustnicę.
po trzecie,zrobić restart ECU.
następnie napisać czy pomogło :wink: :mrgreen:
przepustnicę regulujemy tylko na benzynie :!:
_________________

 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 05-10-2011, 21:43   

po czwarte wywalić gaz :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-10-2011, 21:56   

tom11 napisał/a:
po czwarte wywalić gaz :mrgreen:

wydaje mi się,że to jednak nie pomoże w tym przypadku :wink:
_________________

 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 06-10-2011, 18:17   

Przepustnica wyczyszczona, reguluję na benzynie i w ogóle jakby nie reagował, bynajmniej nie mogę zmniejszyć obrotów, wkręcić na wyższe owszem, ale zejść do 1000 nie da rady :(
Jeszcze jakieś ciekawe pomysły? - silniczek krokowy ma coś do rzeczy ?

Jak zrobić ten restart ECU ? Na czym to polega - jakby ktoś tak w miarę prosto opisał pokaże to bratu który jest mechanikiem (ale niestety nie może sobie poradzić z tym problemem)

Z góry dzięki :lol:
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 06-10-2011, 19:50   

http://www.eurosoftware.com.pl/krzyzak/work.html


ta strona powinna Ci się przydać Masz tam wszystkie opisy regulacji obrotów

[ Dodano: 06-10-2011, 19:56 ]
restart kompa polega na zdjęciu klemy + ok.5 min. założyć i znowu zdjąć tym razem na chwile. następnie odpalić i czekać na wolnych obrotach do momentu włączenia i wyłączenia wentylatora.Należy pamiętać o : koła prosto ,wszystkie odbiorniki prądu wyłączone(światełko w kabinie itp.)
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 07-10-2011, 09:42   

Równie dobrze może być walnięty bypass w przepustnicy (taki dodatkowy zawór ze sprężyną obok kanału od silnika krokowego) i mimo że krokowy zamknie się do końca to i tak za dużo powietrza dostaje się na wolnych obr do dolotu i stąd też mogą być te wysokie obroty...

http://forum.mitsumaniaki...8ddc52a4#711401

http://forum.mitsumaniaki...8ddc52a4#711401
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-10-2011, 15:49   

na razie mój mechanikos ma popsuty palec i muszę poczekać aż szwy mu zdejmą, jak już uda się rozwiązać problem napisze o co chodziło, ale dzięki za porady :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
ksiaze 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: Pabianice
Wysłany: 21-04-2013, 22:08   falowanie obrotów

Hej, napisałbyś na czym się skończyło ?
_________________
Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-04-2013, 10:37   

Jasne :)
Wymieniłem całą przepustnicę i po kłopocie. Nawet nie trzeba było nic ustawiać, po prostu wstawiłem drugą przepustnicę (z krokowym oczywiście) i obroty automatycznie same się ustawiły. Tak dokładnie żeby powiedzieć, to na 100 % był walnięty krokowiec , ale że dostałem całą przepustnicę z krokowcem to wymieniłem cały zestaw i do dzisiaj wszystko śmiga jak należy.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
ksiaze 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 1993 4G93 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: Pabianice
Wysłany: 23-04-2013, 10:46   falowanie obrotów po wymianie wydechu

Dzięki za info.
Mi po wymianie wydechu zaczęły obroty wariować. Wcześniej było OK.
Wczoraj zresetowałem ECU. Sonda lambda wymieniana pół roku temu.

Chyba jeszcze trochę pojeżdżę a dopiero potem zacznę interweniować.

Ktoś miał problemy z obrotami po wymianie układu wydechowego(w tym siatka na "portkach") ?
_________________
Ja jestem uczciwy! Zapłacili za 3:0 - będzie 3:0!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.