Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
[I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku
Autor Wiadomość
JKmotors 
Mitsumaniak


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 40
Skąd: Raszyn
Wysłany: 21-08-2012, 12:00   [I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku

Właśnie skończyły mi się hamulce z przodu (tarcze i klocki), i poważnie zastanawiam się nad jakimś upgradem. Mam wrażenie, że seryjne hamulce, nie najlepiej spełniają swoją rolę.
Później na warsztat pójdzie tył, ale to w swoim czasie.

Czy macie może jakieś pomysły co włożyć? Myślałem o zestawie EBC Red Stuff + tarcze, bo te hamulce nigdy mnie nie zawiodły.

A może pasuje coś z Lancera EVO? Na przykład zaciski? A może ktoś z Was trafił na jakiś "upgrade kit" w komplecie? Wszelkie wskazówki mile widziane :) .

Dzięki i pozdrawiam Jacek
_________________
Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 26-08-2012, 09:54   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33057
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18132
 
 
JKmotors 
Mitsumaniak


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 40
Skąd: Raszyn
Wysłany: 26-08-2012, 11:16   

Dzięki za linki :) . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej :) .

Napiszę jak dotrę co i jak :) . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.

Dzięki i pzdr
_________________
Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC
 
 
nezik 
Forumowicz

Auto: e30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 258
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-08-2012, 15:21   

a chcialem sie zapytaj kolegi ilu tloczkowe ma zaciski

i jak jest waga auta :)


a i pamietaj, ze red stuffy lepiej hamuja dopiero jak sie zagrzeja, jak sa zimne to jest tak o :)
_________________
Mitsubishi Eclipse GST 2.0 turbo wejdź i skomentuj
Nie wstydźcie się, klikajcie 'Pomógł' :D
 
 
Gordo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: KIELCE
Wysłany: 15-03-2013, 12:14   

Cytat:
Dzięki za linki . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej .

Napiszę jak dotrę co i jak . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.

Dzięki i pzdr


Hej i jak po dotarciu, odczuwalnie lepiej, jak z trwałością takiego zestawu? Bo właśnie stoję przed wyborem czy założyć taki lepszy komplet czy może zaciski z EVO?
 
 
JKmotors 
Mitsumaniak


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 40
Skąd: Raszyn
Wysłany: 15-03-2013, 12:19   

Do d**y... :) . Tak samo nie hamuje, a tarcze się pokrzywiły... :( . Przy takiej wadze i osiągach, te tarcze nawet jakby były z platyny, to by się... ;) .

Zdecydowanie polecam z evo zaciski. Chyba też zaczynam szukać na lato. NIe wiesz może jak jest z piastami, i resztą? Pasują bez problemu?

pzdr
_________________
Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC
 
 
Gordo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: KIELCE
Wysłany: 15-03-2013, 12:39   

Heh no to szkoda bo to była moja druga opcja, nie ukrywam mocno tańsza...
No więc na dniach się zorientuję jak jest z zaciskami z evo. Na forum w innym temacie Bartek pisał, że są plug&play. Za bardzo nie chce mi się wierzyć. Jeśli nie to pewnie to kwestia dorobienia odpowiednich adapterów. Oczywiście również trzeba pamiętać o większych felgach (17 wchodza z dystansami podobno).
Większą rzeźbą by było zmiana zwrotnic na te z evo ok 170zl szt....

EDIT znalazlem jeszcze takie rozwiazanie http://www.cardomain.com/...lander/page-12/
z Toyoty Soarer ale podobno te same są w LExusa LS
 
 
JKmotors 
Mitsumaniak


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 40
Skąd: Raszyn
Wysłany: 16-03-2013, 21:15   

Wchodzą...: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73722 8)
Cudem, ale wchodzą :) .
A jeśli chodzi o te zaciski z Toyoty, to jakbyś miał więcej info, to chętnie przygarnę.
Może czasem przejeżdżasz przez Warszawę? Chętnie pokaże jak bija tarcze, i jak to wygląda u mnie...

pozdr
_________________
Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 17-03-2013, 16:22   OT

hej,mam pytanie, czy pod swoje radyjko masz podpiętą kamerę cofania?
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
JKmotors 
Mitsumaniak


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 40
Skąd: Raszyn
Wysłany: 19-03-2013, 10:10   

Nie mam, ale planowałem. Ta szyba tylna w miśku strasznie zniekształca odległości. Ale jest taka opcja, a kamerki są chyba bardzo tanie. Bardziej kwestia puszczenia kabli, etc...
_________________
Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 01-01-2014, 18:39   

Panowie, czy cos z tymi hamulcami sie ruszylo?
Pasuja od Evo VI-X czy nie, ale tak bez przerobek?

Mały Off topic dotyczący radia.
założone i wygląda to tak:

jeszcze tylko zmienić logo przy włączaniu radia, tapetę i wcisnąć kartę z navi.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-01-2014, 22:12   

Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki...
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 01-01-2014, 23:54   

macia napisał/a:
Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki...


a masz może doświadczenie z tarczami od IV?
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 01-01-2014, 23:56   

Ja do siebie latem wsadziłem textara nowe klocki i tarcze. poprzednie tarcze były mało co zurzyte ale jedna okładzina z klocka się zerwała więc zainwestowałem w nowy zestaw za tarcz było ok 140zł klocki też coś koło tego więc wyszło 400 z groszami

[ Dodano: 01-01-2014, 23:57 ]
są dosyć dobre ale muszę podciągnąć trochę tylnie heble bo jak robiłem 3 lata temu to dałem na ostatnie ząbki więc pewien niedosyt pozostał
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-01-2014, 00:23   

Miałem nacinane z E IV w połączeniu z ebc green. Fakt, że się nie pogięły, ale hamowały tak samo słabo...
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.