Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
[I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku |
Autor |
Wiadomość |
JKmotors
Mitsumaniak

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 40 Skąd: Raszyn
|
Wysłany: 21-08-2012, 12:00 [I 2.0T] Upgrade hamulcy w Turbo Miśku
|
|
|
Właśnie skończyły mi się hamulce z przodu (tarcze i klocki), i poważnie zastanawiam się nad jakimś upgradem. Mam wrażenie, że seryjne hamulce, nie najlepiej spełniają swoją rolę.
Później na warsztat pójdzie tył, ale to w swoim czasie.
Czy macie może jakieś pomysły co włożyć? Myślałem o zestawie EBC Red Stuff + tarcze, bo te hamulce nigdy mnie nie zawiodły.
A może pasuje coś z Lancera EVO? Na przykład zaciski? A może ktoś z Was trafił na jakiś "upgrade kit" w komplecie? Wszelkie wskazówki mile widziane .
Dzięki i pozdrawiam Jacek |
_________________ Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
|
|
|
 |
JKmotors
Mitsumaniak

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 40 Skąd: Raszyn
|
Wysłany: 26-08-2012, 11:16
|
|
|
Dzięki za linki . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej .
Napiszę jak dotrę co i jak . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.
Dzięki i pzdr |
_________________ Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC |
|
|
|
 |
nezik
Forumowicz
Auto: e30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 258 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-08-2012, 15:21
|
|
|
a chcialem sie zapytaj kolegi ilu tloczkowe ma zaciski
i jak jest waga auta
a i pamietaj, ze red stuffy lepiej hamuja dopiero jak sie zagrzeja, jak sa zimne to jest tak o |
_________________ Mitsubishi Eclipse GST 2.0 turbo wejdź i skomentuj
Nie wstydźcie się, klikajcie 'Pomógł' |
|
|
|
 |
Gordo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 15-03-2013, 12:14
|
|
|
Cytat: | Dzięki za linki . Załatwiłem sprawę tak: ząłożyłem czerwone EBC i tarcze EBC Turbo groove na przód. Jestem w fazie docierania, ale już czuję, że będzie znacznie lepiej .
Napiszę jak dotrę co i jak . Zapewne tył będzie teraz kiepsko dociążać przód, i dopiero po wymianie tyłu za miesiąc albo dwa, będzie już zupełnie OK.
Dzięki i pzdr |
Hej i jak po dotarciu, odczuwalnie lepiej, jak z trwałością takiego zestawu? Bo właśnie stoję przed wyborem czy założyć taki lepszy komplet czy może zaciski z EVO? |
|
|
|
 |
JKmotors
Mitsumaniak

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 40 Skąd: Raszyn
|
Wysłany: 15-03-2013, 12:19
|
|
|
Do d**y... . Tak samo nie hamuje, a tarcze się pokrzywiły... . Przy takiej wadze i osiągach, te tarcze nawet jakby były z platyny, to by się... .
Zdecydowanie polecam z evo zaciski. Chyba też zaczynam szukać na lato. NIe wiesz może jak jest z piastami, i resztą? Pasują bez problemu?
pzdr |
_________________ Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC |
|
|
|
 |
Gordo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: 15-03-2013, 12:39
|
|
|
Heh no to szkoda bo to była moja druga opcja, nie ukrywam mocno tańsza...
No więc na dniach się zorientuję jak jest z zaciskami z evo. Na forum w innym temacie Bartek pisał, że są plug&play. Za bardzo nie chce mi się wierzyć. Jeśli nie to pewnie to kwestia dorobienia odpowiednich adapterów. Oczywiście również trzeba pamiętać o większych felgach (17 wchodza z dystansami podobno).
Większą rzeźbą by było zmiana zwrotnic na te z evo ok 170zl szt....
EDIT znalazlem jeszcze takie rozwiazanie http://www.cardomain.com/...lander/page-12/
z Toyoty Soarer ale podobno te same są w LExusa LS |
|
|
|
 |
JKmotors
Mitsumaniak

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 40 Skąd: Raszyn
|
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 17-03-2013, 16:22 OT
|
|
|
hej,mam pytanie, czy pod swoje radyjko masz podpiętą kamerę cofania? |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
JKmotors
Mitsumaniak

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 40 Skąd: Raszyn
|
Wysłany: 19-03-2013, 10:10
|
|
|
Nie mam, ale planowałem. Ta szyba tylna w miśku strasznie zniekształca odległości. Ale jest taka opcja, a kamerki są chyba bardzo tanie. Bardziej kwestia puszczenia kabli, etc... |
_________________ Jacek, powered by:
Mitsubishi OUTLANDER Turbo BRC |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 01-01-2014, 18:39
|
|
|
Panowie, czy cos z tymi hamulcami sie ruszylo?
Pasuja od Evo VI-X czy nie, ale tak bez przerobek?
Mały Off topic dotyczący radia.
założone i wygląda to tak:
jeszcze tylko zmienić logo przy włączaniu radia, tapetę i wcisnąć kartę z navi. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-01-2014, 22:12
|
|
|
Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki... |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 01-01-2014, 23:54
|
|
|
macia napisał/a: | Maddox, nie wchodzą P&P od evo, chyba, że tarcze od IV, ale nie warto, wiem z doświadczenia. Jeśli chciałbyś na przykład kombinować z hamulcami z IX, to już zwrotnice trzeba by wymieniać z tego, co mi mówił pewien jegomość z Urzędowa, który ma w stajni zarówno Outlandera, jak i Evo. Generalnie uważam, że hamulce w naszych autach to jedna z najgorszych i najbardziej niezrozumiałych rzeczy jakie wsadzili w nie japończyki... |
a masz może doświadczenie z tarczami od IV? |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 01-01-2014, 23:56
|
|
|
Ja do siebie latem wsadziłem textara nowe klocki i tarcze. poprzednie tarcze były mało co zurzyte ale jedna okładzina z klocka się zerwała więc zainwestowałem w nowy zestaw za tarcz było ok 140zł klocki też coś koło tego więc wyszło 400 z groszami
[ Dodano: 01-01-2014, 23:57 ]
są dosyć dobre ale muszę podciągnąć trochę tylnie heble bo jak robiłem 3 lata temu to dałem na ostatnie ząbki więc pewien niedosyt pozostał |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-01-2014, 00:23
|
|
|
Miałem nacinane z E IV w połączeniu z ebc green. Fakt, że się nie pogięły, ale hamowały tak samo słabo... |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
|