Galant 2.5 V6 6A13 - świece do LPG |
Autor |
Wiadomość |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 09-12-2014, 00:22
|
|
|
Pozycja nr 4.
Trzy pierwsze mają odstęp elektrod 1.1mm, trochę za duży. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1547 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-12-2014, 06:29
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Pozycja nr 4.
Trzy pierwsze mają odstęp elektrod 1.1mm, trochę za duży. |
Tomek ja do gala z gazem używam IFR6J11 , wymieniam je razem z rozrządem , czyli co ok 80 kkm .
W tym przypadku szczelina 1,1 mm jest ok.
Pozdrav |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-12-2014, 00:58
|
|
|
Ja mam teraz Denso TT po około 12zl. Brak różnicy w porównaniu ze zdemontowanmi z póz 4 czyli PK20PR-8 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
darecki257
Nowy Forumowicz darecki257
Auto: Space Wagon 1992r 2.0 B+G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2014 Posty: 12 Skąd: Wawa-bielany
|
Wysłany: 11-12-2014, 19:36
|
|
|
Ja napisze coś z własnej autopsji,mam 4G63 sohc
Świece Denso a tym bardziej TT są po prostu kiepskie,owszem silnik na nich będzie chodził.
Ale właśnie jest to coś co mi w nich nie pasuje.
Moje zdanie podziela braciak ktury serwisuje flote Soraya,mają głównie toyoty.
Osobiście właśnie wole NGK a najlepiej oryginał japan.
Wskazane jest do gazu zmniejszyć przerwe na 0.8-0.9 mm,daje to mocniejszą iskre co daje lepsze dopalanie gazu. |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 12-12-2014, 13:53
|
|
|
Osobiście polecam świece wieloelektrodowe. Na gazie tylko na takich jeżdżę (miałem 6 aut z lpg). Zawsze na jakiejś elektrodzie nastąpi przeskok iskry. Świece wytrzymywały mi po 60 000 km. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2014, 17:55
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Pozycja nr 4.
Trzy pierwsze mają odstęp elektrod 1.1mm, trochę za duży. |
Dokładnie.
Co ciekawe IC ma je w praktycznie wszystkich oddziałach tyle, że po 4 sztuki |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
wbren
Nowy Forumowicz
Auto: EA5W 2.5l V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 20 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 16-02-2015, 19:30
|
|
|
wbren, ja mam je założone od 30 tys km i właśnie będę zmieniał też na te Beru |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 22-04-2019, 18:17
|
|
|
Odświeżę trochę temat.
Na dzień dzisiejszy producenci sugerują do LPG takie oso modele świec:
Denso IK20TT
http://e-denso.pl/denso_katalog.php
Product specifications
Diam (mm) - 14
Electrode - 1 Earthed Electrode
Electrode Gap (mm) - 1.0
Ground - Platinum Needle
Hex mm 16
Spec Iridium TT
Terminal Shape Solid
Thread Length (mm) 19
NGK PFR7G
http://e-ngk.pl/katalog2.php
typ: PFR7G
Stock No.: 4364
Szczegóły
Rozwartość klucza: 16 mm
Średnica gwintu: 14,0 mm
Długość gwintu: 19,0 mm
Odstęp elektrod: 0,8 mm
Opornik: interference-free, 5 KOhm
Które lepiej wybrać??? Odstęp elektrod 0,8mm czy 1,0mm ? |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
SebekLDZTEO
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2017 Posty: 16 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2019, 09:25
|
|
|
No i które kolego wybrałeś ? Też muszę wymienić świece u siebie i zastanawiam się co wybrać .Poleci ktoś coś sprawdzonego ?😁 |
|
|
|
 |
MKV
Mitsumaniak Kovalio

Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 1050 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 27-09-2019, 11:09
|
|
|
SebekLDZTEO napisał/a: | No i które kolego wybrałeś ? Też muszę wymienić świece u siebie i zastanawiam się co wybrać .Poleci ktoś coś sprawdzonego ?😁 |
DENSO IK20TT Made in Japan (są też podobno produkowane gdzie indziej ale z Japonii najlepsze). |
_________________ Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 |
|
|
|
 |
|