Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Brak przyspieszenia i szyby
Autor Wiadomość
wiczers 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma 1.9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 12-08-2016, 15:56   [Cari 1.9DI-D] Brak przyspieszenia i szyby

Witam

Mam problem z moim autkiem. Chodzi o to, że auto straciło przyspieszenie i nie wiem w czym jest problem. Wymieniłem zawór EGR i przepływomierz i dalej nic. Dodam, że turbina była już regenerowana. Czy może być jakaś inna przyczyna niż turbina ( spore koszty).
Dodam również, że mam problem z elektrycznymi szybami. Co jakiś czas przestawały mi działać szyby ( teraz już nie działają na stałe). Sprawdzone bezpieczniki i przyciski te od strony kierowcy. Czy jest możliwe, że przetarł się jakiś kablem.
 
 
darcun4 
Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 216
Skąd: Toruń
Wysłany: 12-08-2016, 19:26   

wiczers napisał/a:
Chodzi o to, że auto straciło przyspieszenie i nie wiem w czym jest problem.

Może w tym samym co u mnie?:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=97812
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 12-08-2016, 19:28   

za brak mocy może być winny zawór n75 (załącza turbine )http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-vw-passat-b5fl-kombi-1-9tdi-i5476726051.html
kostka taka jak na fotce
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-08-2016, 21:16   

nie ma czegoś takiego jak załączanie turbiny. Jest ona napędzana spalinami i odpowiednio do ciśnienia doładowania zmienia się jej geometria/wastegate w zależności jaka turbina itp. Zaworek steruje jedynie przepływ podciśnienia/nadciśnienia.

Na pewno do sprawdzenia masz węże idące od pompy vacum do zaworka, sam zaworek, jeżeli on działa to do sprawdzenia jest turbina czy sztanga się rusza.
 
 
 
karol2865 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 13
Skąd: Strzegom
Wysłany: 13-08-2016, 07:17   

Miałem podobny problem,tylko u mnie jeszcze przy nagrzanym silniku nie chciał palić,winna była pompa wysokiego ciśnienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.