 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
E54A-Wariat by MOTOFREAK |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 17-05-2012, 22:44
|
|
|
Soner napisał/a: | chcesz otiwerać na przycisk w klapie czy przycisk na pilocie? |
na przycisk w klapie
Soner napisał/a: | Motofreak mogłeś dać znać to bym podjechał. |
Ale ja to zakładałem (a właściwie kolega mi zakładał) jak byłem w domu, jutro podjade do ciebie do pracy na chwilę jak będę wracał ze Staffa |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 18-05-2012, 12:27
|
|
|
Dzisiaj zmieniona oliwa z filtrem, cytuję słowa słowa Sławka "silniczek richtig"
Jednak mój zapał został ostudzony po oględzinach tylnej zawiechy wszystko do roboty, z przodu niewiele lepiej, chinole (wachacze) posypały się momentalnie
No i koniecznie konsrewacja przed zimą włącznie z wyjmowaniem zbiornika, ale grunt że jest co konsrewować doczeka żółtych tablic |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 25-05-2012, 15:55
|
|
|
Cytat: | ja bym wybierał między Hertz a tymi Pioneer'ami TS-G1023i, o JBL nie myślałeś ? |
sam osobiscie mam Alpine i moge polecic, ewentualnie JBL jesli chcesz glosno sluchac,
najlepiej znajdz boczki z drzwi od wersji USA, tam w drzwiach byly glosniki bodajze 16cm - bedziesz mial ladnie i bez rzezby,
Cytat: | do tego podłączyć przekaźnik żeby wysterować przycisk w klapie do otwierania bagażnika |
mozesz uzyc dwoch przekaznikow 12v i podpiac pod sygnaly sterujace centralki i po klopocie, z tym ze musza to byc z 5 nozkami (np takie jak do gazu) a nie z 4 |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25-05-2012, 20:00
|
|
|
Cytat: | najlepiej znajdz boczki z drzwi od wersji USA, |
Aha, nie tak łatwo, sam szukam W moim Amerykańcu siedzą takie boczki i jest super bo są dodatkowe dwa niezłe głośniki i właśnie w V6tce tego mi brakuje..... |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 25-05-2012, 20:50
|
|
|
latwo latwo.. na alledrogo jest przynajmniej 2 amerykance w czesciach
ja nie wiem czy tam bylo fabryczne, ale u mnie byly glosniki infinity, nie znalazlem nigdzie takiego modelu w sprzedazy, no i byly brzydkie z wygladu (pod maskownicami) stad pomysl ze moze takie byly w oryginale. ale grzmialy konkretnie |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-05-2012, 23:37
|
|
|
tpodsiadlo napisał/a: | glosniki infinity | Wysoka półka. |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 28-05-2012, 12:14
|
|
|
tpodsiadlo napisał/a: | sam osobiscie mam Alpine i moge polecic, ewentualnie JBL jesli chcesz glosno sluchac |
no właśnie mi nie zależy na głośnym graniu, tylko na tym żeby to grało trochę czyściej i żeby było słychać niskie, średnie i wysokie tony, a nie tak jak jest do tej pory ("płaski dźwięk")
Ale z tyłu głośniki mam bardzo dobre i dlatego zastanawiam się czy orginalne
marycjusz napisał/a: | W moim Amerykańcu siedzą takie boczki i jest super bo są dodatkowe dwa niezłe głośniki i właśnie w V6tce tego mi brakuje..... |
To w amerykańcu były i w drzwiach i w desce? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 28-05-2012, 16:25
|
|
|
Cytat: | no właśnie mi nie zależy na głośnym graniu |
chodzi o to, ze przy cichym sluchaniu roznica dzwieku nie bedzie wielka, natomiast bedzie roznica w cenie
natomiast przy sluchaniu glosnym alpine wypadaja duzo lepiej niz np pioneer czy sony,
mnie bardzo podoba sie dzwiek wysokich tonow z blaupunktow - a sa to bardzo tanie glosniki, nie nadaja sie jednak do wzmacniacza ale Tobie powinny spasowac.
w niektorych euro agd jest mozliwosc posluchac kilku modeli glosnikow przy tym samym radiu, maja taki panel demonstracyjny, moze podjedz i sobie sam posluchaj co Ci najbardziej pasuje - nie musisz przeciez u nich kupowac
Cytat: | To w amerykańcu były i w drzwiach i w desce? |
ja mialem tylko w drzwiach i to infinity. jednak po sprawdzeniu w kilku miejscach fabrycznie byly glosniki z logiem mitsubishi. skoro ktos zalozyl infinity to rownie dobrze mogl wyjac te z deski - nie rozbieralem i nie wiem czy kable byly poprowadzone.
Cytat: | Ale z tyłu głośniki mam bardzo dobre i dlatego zastanawiam się czy orginalne |
jesli bardzo dobre to obstawiam ze nieoryginalne co jak co ale na audio to poszli za bardzo ekonomicznie |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 20-06-2012, 08:34
|
|
|
Motofreak napisał/a: | To w amerykańcu były i w drzwiach i w desce? |
Dopiero zobaczyłem to pytanie Tak, u mnie siedzą oryginalne : dwa w desce przód, dwa w tylnej półce i dwa w boczkach drzwi przednich. I dlatego właśnie słuchanie muzy daje więcej przyjemności Czuć różnicę. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 25-09-2012, 21:04
|
|
|
Mała aktalizacja
Autko jeździ bezawaryjnie i drogo bo na benzynie. Wymiany dopominają się łożyska z tyłu (oj bardzo się dopominają ) i olej po 8 tysiącach (czasami rano przy odpalaniu potrafią przez 2 sekundy zawory zaklepać, a później tylko 1 czy 2 przez pół minuty )
Głośniki przednie zmienione na 3-drożne Sony 10cm, pasowały bez żadnych problemów. Teraz gra to wszystko całkiem fajnie, w miarę bogate średnie i wysokie tony z przodu a bass dociera z tyłu, ale przede wszystkim dźwięk jest czyściutki . Planuję jeszcze przenieść tylne głośniki w boczki tylnych drzwi, żeby nie drażnić pasażerów, a w przyszłym roku zestaw odseparowany na przód.
Niedługo będę konserwował i od razu wygłuszał (taśma) i wyciszał (filc-dlatego że za darmo ) samochód, więc zastanawiam się czy jest sens zabezpieczać drzwi od środka skoro będę go wygłuszał taśmą dekarską (wewnętrzne i zewnętrzne blachy drzwi)? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-11-2012, 13:24
|
|
|
Coś się muszę poprawić i więcej forum przeglądać bo pominąłem Twój temat...
Z tym wyciszaniem to ciekawa sprawa ale nie przesadź, żebyś silnik chociaż słyszał bo V6 musi być słychać
Co do samych głośników w drzwiach to muszę zwrócić uwagę jak mam u siebie bo normalnie już zapomniałem... wiem, że mam w desce z przodu dwa 15W Mitsubishi (magnes mają taki jak nasze 50W) z tyłu coś bliżej nieokreślonego ale spore są i teraz drzwi... nie mogę za nic przypomnieć sobie jak mam - aż chyba zajrzę )) |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 06-11-2012, 14:21
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Z tym wyciszaniem to ciekawa sprawa ale nie przesadź, żebyś silnik chociaż słyszał bo V6 musi być słychać |
No wiem po to V6 kupiłem chociaż teraz i tak jest cichszy niż np Gal Sonera, bo ja mam końcowy tłumik od 4g63
Wojciech Bogacz napisał/a: | z tyłu coś bliżej nieokreślonego ale spore są |
16 albo 16,5 cm 15W |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 06-11-2012, 15:21
|
|
|
 |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 06-11-2012, 15:38
|
|
|
Motofreak napisał/a: | Wojciech Bogacz napisał/a:
z tyłu coś bliżej nieokreślonego ale spore są
16 albo 16,5 cm 15W |
w EAXW są 170mm(przód i tył) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 06-11-2012, 16:45
|
|
|
m6riano napisał/a: | w EAXW są 170mm(przód i tył) |
możliwe bo dokładnie nie mierzyłem |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
|
|