Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
E54A-Wariat by MOTOFREAK
Autor Wiadomość
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 17-05-2012, 22:44   

Soner napisał/a:
chcesz otiwerać na przycisk w klapie czy przycisk na pilocie?

na przycisk w klapie
Soner napisał/a:
Motofreak mogłeś dać znać to bym podjechał.

Ale ja to zakładałem (a właściwie kolega mi zakładał) jak byłem w domu, jutro podjade do ciebie do pracy na chwilę jak będę wracał ze Staffa
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 18-05-2012, 12:27   

Dzisiaj zmieniona oliwa z filtrem, cytuję słowa słowa Sławka "silniczek richtig" :mrgreen:
Jednak mój zapał został ostudzony po oględzinach tylnej zawiechy :evil: wszystko do roboty, z przodu niewiele lepiej, chinole (wachacze) posypały się momentalnie
No i koniecznie konsrewacja przed zimą włącznie z wyjmowaniem zbiornika, ale grunt że jest co konsrewować :P doczeka żółtych tablic :wink:
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 25-05-2012, 15:55   

Cytat:
ja bym wybierał między Hertz a tymi Pioneer'ami TS-G1023i, o JBL nie myślałeś ?


sam osobiscie mam Alpine i moge polecic, ewentualnie JBL jesli chcesz glosno sluchac,

najlepiej znajdz boczki z drzwi od wersji USA, tam w drzwiach byly glosniki bodajze 16cm - bedziesz mial ladnie i bez rzezby,

Cytat:
do tego podłączyć przekaźnik żeby wysterować przycisk w klapie do otwierania bagażnika


mozesz uzyc dwoch przekaznikow 12v i podpiac pod sygnaly sterujace centralki i po klopocie, z tym ze musza to byc z 5 nozkami (np takie jak do gazu) a nie z 4
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-05-2012, 20:00   

Cytat:
najlepiej znajdz boczki z drzwi od wersji USA,

Aha, nie tak łatwo, sam szukam :) W moim Amerykańcu siedzą takie boczki i jest super bo są dodatkowe dwa niezłe głośniki i właśnie w V6tce tego mi brakuje.....
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 25-05-2012, 20:50   

latwo latwo.. na alledrogo jest przynajmniej 2 amerykance w czesciach :)
ja nie wiem czy tam bylo fabryczne, ale u mnie byly glosniki infinity, nie znalazlem nigdzie takiego modelu w sprzedazy, no i byly brzydkie z wygladu (pod maskownicami) stad pomysl ze moze takie byly w oryginale. ale grzmialy konkretnie :D
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-05-2012, 23:37   

tpodsiadlo napisał/a:
glosniki infinity
Wysoka półka.
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 28-05-2012, 12:14   

tpodsiadlo napisał/a:
sam osobiscie mam Alpine i moge polecic, ewentualnie JBL jesli chcesz glosno sluchac

no właśnie mi nie zależy na głośnym graniu, tylko na tym żeby to grało trochę czyściej i żeby było słychać niskie, średnie i wysokie tony, a nie tak jak jest do tej pory ("płaski dźwięk")
Ale z tyłu głośniki mam bardzo dobre i dlatego zastanawiam się czy orginalne

marycjusz napisał/a:
W moim Amerykańcu siedzą takie boczki i jest super bo są dodatkowe dwa niezłe głośniki i właśnie w V6tce tego mi brakuje.....

To w amerykańcu były i w drzwiach i w desce?
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 28-05-2012, 16:25   

Cytat:
no właśnie mi nie zależy na głośnym graniu


chodzi o to, ze przy cichym sluchaniu roznica dzwieku nie bedzie wielka, natomiast bedzie roznica w cenie :D
natomiast przy sluchaniu glosnym alpine wypadaja duzo lepiej niz np pioneer czy sony,
mnie bardzo podoba sie dzwiek wysokich tonow z blaupunktow - a sa to bardzo tanie glosniki, nie nadaja sie jednak do wzmacniacza ale Tobie powinny spasowac.
w niektorych euro agd jest mozliwosc posluchac kilku modeli glosnikow przy tym samym radiu, maja taki panel demonstracyjny, moze podjedz i sobie sam posluchaj co Ci najbardziej pasuje - nie musisz przeciez u nich kupowac



Cytat:
To w amerykańcu były i w drzwiach i w desce?


ja mialem tylko w drzwiach i to infinity. jednak po sprawdzeniu w kilku miejscach fabrycznie byly glosniki z logiem mitsubishi. skoro ktos zalozyl infinity to rownie dobrze mogl wyjac te z deski - nie rozbieralem i nie wiem czy kable byly poprowadzone.


Cytat:
Ale z tyłu głośniki mam bardzo dobre i dlatego zastanawiam się czy orginalne

jesli bardzo dobre to obstawiam ze nieoryginalne :) co jak co ale na audio to poszli za bardzo ekonomicznie
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-06-2012, 08:34   

Motofreak napisał/a:
To w amerykańcu były i w drzwiach i w desce?

Dopiero zobaczyłem to pytanie ;) Tak, u mnie siedzą oryginalne : dwa w desce przód, dwa w tylnej półce i dwa w boczkach drzwi przednich. I dlatego właśnie słuchanie muzy daje więcej przyjemności :) Czuć różnicę.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 25-09-2012, 21:04   

Mała aktalizacja :P
Autko jeździ bezawaryjnie i drogo bo na benzynie. Wymiany dopominają się łożyska z tyłu (oj bardzo się dopominają :P ) i olej po 8 tysiącach (czasami rano przy odpalaniu potrafią przez 2 sekundy zawory zaklepać, a później tylko 1 czy 2 przez pół minuty :evil: )
Głośniki przednie zmienione na 3-drożne Sony 10cm, pasowały bez żadnych problemów. Teraz gra to wszystko całkiem fajnie, w miarę bogate średnie i wysokie tony z przodu a bass dociera z tyłu, ale przede wszystkim dźwięk jest czyściutki :) . Planuję jeszcze przenieść tylne głośniki w boczki tylnych drzwi, żeby nie drażnić pasażerów, a w przyszłym roku zestaw odseparowany na przód.
Niedługo będę konserwował i od razu wygłuszał (taśma) i wyciszał (filc-dlatego że za darmo :P ) samochód, więc zastanawiam się czy jest sens zabezpieczać drzwi od środka skoro będę go wygłuszał taśmą dekarską (wewnętrzne i zewnętrzne blachy drzwi)?
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1723
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-11-2012, 13:24   

Coś się muszę poprawić i więcej forum przeglądać bo pominąłem Twój temat...

Z tym wyciszaniem to ciekawa sprawa ale nie przesadź, żebyś silnik chociaż słyszał bo V6 musi być słychać :)

Co do samych głośników w drzwiach to muszę zwrócić uwagę jak mam u siebie bo normalnie już zapomniałem... wiem, że mam w desce z przodu dwa 15W Mitsubishi (magnes mają taki jak nasze 50W) z tyłu coś bliżej nieokreślonego ale spore są i teraz drzwi... nie mogę za nic przypomnieć sobie jak mam - aż chyba zajrzę :) ))
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 06-11-2012, 14:21   

Wojciech Bogacz napisał/a:
Z tym wyciszaniem to ciekawa sprawa ale nie przesadź, żebyś silnik chociaż słyszał bo V6 musi być słychać :)

No wiem :D po to V6 kupiłem :twisted: chociaż teraz i tak jest cichszy niż np Gal Sonera, bo ja mam końcowy tłumik od 4g63
Wojciech Bogacz napisał/a:
z tyłu coś bliżej nieokreślonego ale spore są

16 albo 16,5 cm 15W
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 06-11-2012, 15:21   







_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 06-11-2012, 15:38   

Motofreak napisał/a:
Wojciech Bogacz napisał/a:
z tyłu coś bliżej nieokreślonego ale spore są

16 albo 16,5 cm 15W

w EAXW są 170mm(przód i tył)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 06-11-2012, 16:45   

m6riano napisał/a:
w EAXW są 170mm(przód i tył)

możliwe bo dokładnie nie mierzyłem
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.