 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Słabnie, dławi się i gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
avix
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 20-08-2012, 00:14 [Cari 1.6] Słabnie, dławi się i gaśnie
|
|
|
Witam. Posiadam Cari 1.6 90km 96r z gazem. Od pewnego czasu po przejechaniu kilku km (ok 15 - 20 minut pracy silnika) zaczyna słabnąć aż w końcu gaśnie i za nic nie chce odpalić. Na gazie silnik chodzi bez zarzutów, jednak czasem jest potrzeba jazdy na benzynie i wtedy jest problem. Co mnie zaciekawiło to to, że pompa paliwa nie działa po przekręceniu zapłonu a dopiero przy kręceniu rozrusznikiem, w innych samochodach sie z tym nie spotkałem. Nie wiem czy to wina pompy, czy elektryki czy moze jeszcze czegos innego... Może ktoś ma pojęcie co to może być to proszę o pomoc gdyż nie mam na tyle pieniedzy aby szukać przyczyny na ślepo. Jak będzie potrzeba to oddam do mechanika, ale wolałbym samemu to zrobic (taniej i możliwe, że to jakaś "pierdoła", której wymiana potrwa kilka minut) . |
|
|
|
 |
amp
Mitsumaniak 1337

Auto: Carisma 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2012, 01:13
|
|
|
Przeczyścić przepustnice próbowałeś? |
_________________ Moja Cari
 |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
Wysłany: 20-08-2012, 10:41
|
|
|
Mi to wygląda na kończącą się pompę paliwa w zbiorniku. Miałem kiedyś przypadek (nie w mitsu) że auto jeździło normalnie jakieś 15-20km, ale po tym czasie gasło i nie chciało już odpalić. Jednak po odczekaniu 30-40min auto zapalało i jechało dalej .
Co było przyczyną? Właśnie kończąca się pompa paliwa. Gdy była zimna to dawała ciśnienie jako takie i auto jechało, ale po rozgrzaniu ciśnienie spadało i auto gasło.
Sprawdziłem to wyjmując pompę z baku, włożyłem ją do wiaderka z paliwem i podpiąłem napięcie. Powinna trysnąć na 2-3metry, a tam ledwo podawało paliwo. |
_________________ Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-08-2012, 18:48
|
|
|
avix napisał/a: | Co mnie zaciekawiło to to, że pompa paliwa nie działa po przekręceniu zapłonu a dopiero przy kręceniu rozrusznikiem | Prawidłowo. |
|
|
|
 |
|
|