Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
Autor Wiadomość
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 12-10-2012, 21:49   [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie

temat padniętego gala już poruszyłem w swoim temacie gala ,może jak przed stawie szerszemu gronu to może ktoś coś podpowie ,bo mi pomysłów już brak
pierwszy symptom że jest coś nie tak to długie kręcenie rozrusznikiem żeby odpalił
drugie to przy ruszaniu raz się poddusił i jechał dalej bez problemu

teraz odpala po dłuższym kręceniu obroty wchodzą na 2500obr pochodzi tak z 20s i jak obroty zaczynają opadać to gaśnie i tak w koło ,silnik chodzi równo
jak odpali przy dodaniu gazu silnik dławi się z trudnością wchodzi na wyższe obroty
sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma
od strony mechanicznej sprawdzone wszystko ,czyli rozrząd ,rozpięty wydech ,wiązki dolot szczelny
od strony elektronicznej czujniki, przepływomierz , aparat zapłonowy, sondy ,świece,przewody wn wszystko sprawne
gal 2,5 z tipem 2002r
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
Ostatnio zmieniony przez Owczar 14-10-2012, 00:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-10-2012, 22:01   

Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 12-10-2012, 22:15   

Cytat:

Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund

zobaczę czy auto da radę dojechać ,na pierwszym badaniu parametry rzeczywiste wyszły dobrze
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-10-2012, 22:54   

Dla mnie z tego opisu wyglada na zatarte wtryskiwacze . Czyli długie kręcenie i problemy z wkręceniem sie na obroty . Analiza spalin z przedstawionym wydrukiem wszystko nam powie .
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 12-10-2012, 23:53   

radek79 napisał/a:
aparat zapłonowy

Podmieniałeś ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 13-10-2012, 06:29   

wilukce napisał/a:
radek79 napisał/a:
aparat zapłonowy

Podmieniałeś ?

tak na sprawny i bez zmian
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-10-2012, 13:56   

Przekaźnik od ecu jak pada to objawy są podobne. Długo kręci, odpala i po kilku sekundach obroty spadają do zgaśniecia. Ecu nie dostaje zasilanie.
To objawia się brakiem charakterysteczno kliknięcia przekaźnika, brakiem błedów CE.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 13-10-2012, 14:33   

swinks_UK napisał/a:
Przekaźnik od ecu

a gdzie go znajdę :?:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-10-2012, 20:04   

radek79 napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Przekaźnik od ecu

a gdzie go znajdę :?:

U ciebie? Nie wiem. Musiałbym rozbebeszyć twego Gala by się przekonać :wink:
Nie twierdzę, że tu tkwi przyczyna, ale podobne objawy są gdy ecu szwankuje, np. uszkodzone zegary z prędkościomierzem :mrgreen:
Poza tym charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4, wtedy moje rady są niewiele warte.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 13-10-2012, 20:12   

problem ciezki ..... a probowales bez przepustnicy odpalic ? ,wtryski raczej nie ,nie odpaliłby na zatartych zreszta mozna je rozebrac i zobaczyc ich budowa do skomplikowanych nie nalezy ,czujnik polozenia walka nie zaskakuje ? silniczek krokowy ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-10-2012, 20:52   

14916 - relay engine control unit

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-10-2012, 22:22   

swinks_UK napisał/a:
charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4
Czyli tak ma być czy to nienormalne? Bo u mnie tak jest.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-10-2012, 22:59   

Cyknięcie to prawidłowy objaw, nie wiedziałem tylko, czy ten czasowy przekaźnik to typowe JDM, czy wszędzie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-10-2012, 01:03   

radek79 napisał/a:
sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma


Na gazie odpala? Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 14-10-2012, 09:29   

Owczar napisał/a:
Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału.

czujnik podmieniony , świece kable wn nowe ,
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.