| [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2012, 20:49   [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie |   
 |  
               | 
 |  
               | temat padniętego gala już poruszyłem w swoim temacie gala ,może jak przed stawie szerszemu gronu to może ktoś coś podpowie ,bo mi pomysłów już brak pierwszy symptom że jest coś nie tak to długie kręcenie rozrusznikiem żeby odpalił
 drugie to przy ruszaniu raz się poddusił i jechał dalej bez problemu
 
 teraz odpala po dłuższym kręceniu obroty wchodzą na 2500obr pochodzi tak z 20s i jak obroty zaczynają opadać to gaśnie i tak w koło ,silnik chodzi równo
 jak odpali przy dodaniu gazu silnik dławi się z trudnością wchodzi na wyższe obroty
 sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma
 od strony mechanicznej sprawdzone wszystko ,czyli rozrząd ,rozpięty wydech ,wiązki dolot szczelny
 od strony elektronicznej czujniki, przepływomierz , aparat zapłonowy, sondy ,świece,przewody wn wszystko sprawne
 gal 2,5 z tipem 2002r
 |  
				| _________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Owczar 13-10-2012, 23:59, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2012, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2012, 21:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund
 | 
 zobaczę czy auto da radę dojechać ,na pierwszym badaniu parametry rzeczywiste wyszły dobrze
 |  
				| _________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2012, 21:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dla mnie z tego opisu wyglada na zatarte wtryskiwacze . Czyli długie kręcenie i problemy z wkręceniem sie na obroty . Analiza spalin z przedstawionym wydrukiem wszystko nam powie . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wilukce   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Astra
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Sie 2010
 Posty: 400
 Skąd: Kozienice/Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2012, 22:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | radek79 napisał/a: |  	  | aparat zapłonowy | 
 Podmieniałeś ?
 |  
				| _________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
 1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
 2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
 3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
 4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
 5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2012, 12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przekaźnik od ecu jak pada to objawy są podobne. Długo kręci, odpala i po kilku sekundach obroty spadają do zgaśniecia. Ecu nie dostaje zasilanie. To objawia się brakiem charakterysteczno kliknięcia przekaźnika, brakiem błedów CE.
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2012, 19:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | radek79 napisał/a: |  	  |  	  | swinks_UK napisał/a: |  	  | Przekaźnik od ecu | 
 a gdzie go znajdę
   | 
 U ciebie? Nie wiem. Musiałbym rozbebeszyć twego Gala by się przekonać
   Nie twierdzę, że tu tkwi przyczyna, ale podobne objawy są gdy ecu szwankuje, np. uszkodzone zegary z prędkościomierzem
   Poza tym charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4, wtedy moje rady są niewiele warte.
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diabelll   Forumowicz
 
 Auto: Galant ;>
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Kwi 2011
 Posty: 150
 Skąd: Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2012, 19:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | problem ciezki ..... a probowales bez przepustnicy odpalic ? ,wtryski raczej nie ,nie odpaliłby na zatartych zreszta mozna je rozebrac i zobaczyc ich budowa do skomplikowanych nie nalezy ,czujnik polozenia walka nie zaskakuje ? silniczek krokowy ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2012, 19:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | 14916 - relay engine control unit 
 
  |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2012, 21:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli tak ma być czy to nienormalne? Bo u mnie tak jest. 	  | swinks_UK napisał/a: |  	  | charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4 | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2012, 21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cyknięcie to prawidłowy objaw, nie wiedziałem tylko, czy ten czasowy przekaźnik to typowe JDM, czy wszędzie. |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-10-2012, 00:03 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | radek79 napisał/a: |  	  | sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma | 
 
 Na gazie odpala? Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | radek79   Mitsumaniak
 
 Auto: x5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 7453
 Skąd: CHEŁM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-10-2012, 08:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Owczar napisał/a: |  	  | Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału. | 
 czujnik podmieniony , świece kable wn nowe ,
 |  
				| _________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |