[EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 12-10-2012, 21:49 [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
|
|
|
temat padniętego gala już poruszyłem w swoim temacie gala ,może jak przed stawie szerszemu gronu to może ktoś coś podpowie ,bo mi pomysłów już brak
pierwszy symptom że jest coś nie tak to długie kręcenie rozrusznikiem żeby odpalił
drugie to przy ruszaniu raz się poddusił i jechał dalej bez problemu
teraz odpala po dłuższym kręceniu obroty wchodzą na 2500obr pochodzi tak z 20s i jak obroty zaczynają opadać to gaśnie i tak w koło ,silnik chodzi równo
jak odpali przy dodaniu gazu silnik dławi się z trudnością wchodzi na wyższe obroty
sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma
od strony mechanicznej sprawdzone wszystko ,czyli rozrząd ,rozpięty wydech ,wiązki dolot szczelny
od strony elektronicznej czujniki, przepływomierz , aparat zapłonowy, sondy ,świece,przewody wn wszystko sprawne
gal 2,5 z tipem 2002r |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 14-10-2012, 00:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-10-2012, 22:01
|
|
|
Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 12-10-2012, 22:15
|
|
|
Cytat: |
Wklej parametry pracy z tych możliwych 20sekund |
zobaczę czy auto da radę dojechać ,na pierwszym badaniu parametry rzeczywiste wyszły dobrze |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-10-2012, 22:54
|
|
|
Dla mnie z tego opisu wyglada na zatarte wtryskiwacze . Czyli długie kręcenie i problemy z wkręceniem sie na obroty . Analiza spalin z przedstawionym wydrukiem wszystko nam powie . |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 12-10-2012, 23:53
|
|
|
radek79 napisał/a: | aparat zapłonowy |
Podmieniałeś ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-10-2012, 13:56
|
|
|
Przekaźnik od ecu jak pada to objawy są podobne. Długo kręci, odpala i po kilku sekundach obroty spadają do zgaśniecia. Ecu nie dostaje zasilanie.
To objawia się brakiem charakterysteczno kliknięcia przekaźnika, brakiem błedów CE. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-10-2012, 20:04
|
|
|
radek79 napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Przekaźnik od ecu |
a gdzie go znajdę |
U ciebie? Nie wiem. Musiałbym rozbebeszyć twego Gala by się przekonać
Nie twierdzę, że tu tkwi przyczyna, ale podobne objawy są gdy ecu szwankuje, np. uszkodzone zegary z prędkościomierzem
Poza tym charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4, wtedy moje rady są niewiele warte. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
diabelll
Forumowicz
Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 150 Skąd: Krk
|
Wysłany: 13-10-2012, 20:12
|
|
|
problem ciezki ..... a probowales bez przepustnicy odpalic ? ,wtryski raczej nie ,nie odpaliłby na zatartych zreszta mozna je rozebrac i zobaczyc ich budowa do skomplikowanych nie nalezy ,czujnik polozenia walka nie zaskakuje ? silniczek krokowy ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-10-2012, 20:52
|
|
|
14916 - relay engine control unit
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-10-2012, 22:22
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | charakterystyczne cyknięcie przekaźnika od ecu po wyciągnięciu kluczyka (czasowe opóźnienie o kilka sekund) ze stacyjki może być tylko przypadłościa od vr4 | Czyli tak ma być czy to nienormalne? Bo u mnie tak jest. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-10-2012, 22:59
|
|
|
Cyknięcie to prawidłowy objaw, nie wiedziałem tylko, czy ten czasowy przekaźnik to typowe JDM, czy wszędzie. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-10-2012, 01:03
|
|
|
radek79 napisał/a: | sporadyczny błąd jaki się pojawił to chwilowe wypadanie zapłonów ,więcej błędów nie ma |
Na gazie odpala? Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 14-10-2012, 09:29
|
|
|
Owczar napisał/a: | Jeśli na LPG masz to samo to będzie pewność że to coś z układem WN. Ew czujnik wału. |
czujnik podmieniony , świece kable wn nowe , |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
|