Kupo Gala 2009r. USA |
Autor |
Wiadomość |
tomaszhereda
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2012, 21:02 Kupo Gala 2009r. USA
|
|
|
Witam, ojciec upatrzył sobie Gala w Poznaniu http://otomoto.pl/mitsubi...-C27033451.html i nie wiem czy warto . Jesteście w stanie powiedzieć coś więcej na temat tego modelu , egzemplarza ? Bo boję się że był strzelony czy coś w tym stylu i nie chcę się wpakować ... |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-12-2012, 21:14
|
|
|
Niezła fura, szczególnie wewnątrz. Co do bezwypadkowości to spójrz na 4 zdjęcie i widać jak byk, że przedni błotnik i drzwi przednie są w zupelnie innym odcieniu niż reszta auta (ciemniejsze), więc coś było lakierowane. |
|
|
|
 |
tomaszhereda
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2012, 22:17
|
|
|
I jeszcze jedno pytanko co sądzicie o zagazaowaniu 2,4 MIVEC ? Będzie hasać czy raczej się sypać ? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 08-12-2012, 16:37
|
|
|
tomaszhereda napisał/a: | I jeszcze jedno pytanko co sądzicie o zagazaowaniu 2,4 MIVEC ? Będzie hasać czy raczej się sypać ? |
Tego nie zagazujesz. W grę wchodzi tylko 3.8V6.
Niech się jeszcze ktoś wypowie, może jestem w błędzie.
Co do samego auta to warto prześwietlić go przez CARFAX.
Osobiście te Galanty nie podobają mi się. Gdybym jednak brał takiego to tylko z V6 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 08-12-2012, 17:02
|
|
|
Poczytaj sobie o Hyundaiu Sonata 2.4 to jest brat bliźniak tego Galanta.
Może właśnie Sonate kupcie, bo te Galanty to tłuczone sprowadzają z Usa.
Co do gazu to musi być perfekt wysterowana plus lubryfikacja i do tego kontrola luzów zaworowych co 30kkm w ASO ( o koszt musisz się spytać) |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 11-12-2012, 11:48
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Poczytaj sobie o Hyundaiu Sonata 2.4 to jest brat bliźniak tego Galanta. |
Brat bliźniak? |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 12-12-2012, 14:06
|
|
|
madź napisał/a: |
Brat bliźniak? |
GEMA- World Engine - popytaj wuja Googla
P.S.
W Sonacie po 2004 r. znajdziesz więcej Galanta EA niż w tym z USA!!. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-12-2012, 14:53
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | plus lubryfikacja |
Piszemy o mivec czy GDi? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 12-12-2012, 16:32
|
|
|
Owczar napisał/a: | Piszemy o mivec czy GDi? |
Silnik 2.4 w Galantach DJxx to mivec. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-12-2012, 16:35
|
|
|
To dlaczego nie da się go zagazować? No i po co lubryfikacja? ;> |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 12-12-2012, 16:36
|
|
|
Owczar napisał/a: | To dlaczego nie da się go zagazować? |
To mnie się wydawało, że nie da się zagazować.
Owczar napisał/a: | No i po co lubryfikacja? |
To jest pytanie do patrycjuszek |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-12-2012, 16:39
|
|
|
fj_mike napisał/a: | To jest pytanie do patrycjuszek |
No tak tak |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 12-12-2012, 17:30
|
|
|
Lubryfikacja - jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie smarować ???? NIE NIE NIE
Lubryfikacja obniża temp. spalania. W ten sposób chroni gniazda zaworowe wydechowe!!!
Lubryfikacja nie jest konieczna ale może przedłużyć żywotność. Ale jeżeli mamy zamiar przejechać autem 100kkm i potem sprzedać to nie ma potrzeby tego zakładać, niech się następny właściciel martwi.
P.S.
Co do GDI to tam lubryfikacja też obniża temp. spalania . ALE taka instalacja do GDI kradnie benzyne i wtryski w komorze spalania od czasu do czasu podają PB i dzięki temu się nie zapiekają. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 12-12-2012, 17:40
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | madź napisał/a: |
Brat bliźniak? |
GEMA- World Engine - popytaj wuja Googla |
Tylko co ma GEMA do Galanta? )) To są dwa różne silniki...
W Galancie siedzi 4G69, 2378 cm3, SOHC, MIVEC, 119 kW, 219 Nm
W Sonacie silnik Theta (jeden z silników serii World Engine): 2359 cm3, DOHC, 122 kW, 225 Nm
W Mitsubishi silniki GEMA oznaczone są jako 4B... i można je spotkać w nowym Lancerze, ASXie, Outlanderze oraz Evo X. Galant jeździ z japońską jednostką pod maską. Nie sugeruj się pojemnością 2.4...
Nie warto wprowadzać zamętu. )) Może i są to dość podobni konkurenci, to nazywanie ich bliźniakami jest mocno nietrafione.... |
|
|
|
 |
|