| Kupo Gala 2009r. USA | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tomaszhereda   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Eclipse RS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Sty 2010
 Posty: 42
 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-12-2012, 21:02   Kupo Gala 2009r. USA |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, ojciec upatrzył sobie Gala w Poznaniu http://otomoto.pl/mitsubi...-C27033451.html i nie wiem czy warto . Jesteście w stanie powiedzieć coś więcej na temat tego modelu , egzemplarza ? Bo boję się że był strzelony czy coś w tym stylu i  nie chcę się wpakować ...   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomek   Mitsumaniak
 forumowy ekspert
 
  
 Auto: Q50s Red Sport
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Wrz 2009
 Posty: 11092
 Skąd: Wieliczka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-12-2012, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niezła fura, szczególnie wewnątrz. Co do bezwypadkowości to spójrz na 4 zdjęcie i widać jak byk, że przedni błotnik i drzwi przednie są w zupelnie innym odcieniu niż reszta auta (ciemniejsze), więc coś było lakierowane. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomaszhereda   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Eclipse RS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 21 Sty 2010
 Posty: 42
 Skąd: Pietrzyków/Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-12-2012, 22:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | I jeszcze jedno pytanko  co sądzicie o zagazaowaniu 2,4 MIVEC ? Będzie hasać czy raczej się sypać ?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fj_mike   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Dyplomatyczne EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Maj 2008
 Posty: 6516
 Skąd: Gdynia/Aagotnes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-12-2012, 16:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tomaszhereda napisał/a: |  	  | I jeszcze jedno pytanko  co sądzicie o zagazaowaniu 2,4 MIVEC ? Będzie hasać czy raczej się sypać ? | 
 Tego nie zagazujesz. W grę wchodzi tylko 3.8V6.
 Niech się jeszcze ktoś wypowie, może jestem w błędzie.
 
 Co do samego auta to warto prześwietlić go przez CARFAX.
 Osobiście te Galanty nie podobają mi się. Gdybym jednak brał takiego to tylko z V6
   |  
				| _________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i  EA2W '02 by fj_mike
 
 Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły   by Owczar
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | patrycjuszek   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 v6  150 ps
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 556
 Skąd: Wisxnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-12-2012, 17:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poczytaj sobie o Hyundaiu Sonata 2.4 to jest brat bliźniak tego Galanta. Może właśnie Sonate kupcie, bo te Galanty to tłuczone sprowadzają z Usa.
 Co do gazu to musi być perfekt wysterowana plus lubryfikacja i do tego kontrola luzów zaworowych co 30kkm w ASO ( o koszt musisz się spytać)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madź   Mitsumaniak
 Użytkownik zbanowany
 
 Auto: Toyota Yaris
 Kraj/Country: Polska
 Pomogła: 14 razy
 Dołączyła: 14 Lut 2010
 Posty: 535
 Skąd: Katowice/Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-12-2012, 11:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  | Poczytaj sobie o Hyundaiu Sonata 2.4 to jest brat bliźniak tego Galanta. | 
 Brat bliźniak?
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | patrycjuszek   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 v6  150 ps
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 556
 Skąd: Wisxnice
 
 | 
            
               |    Wysłany: 12-12-2012, 14:06 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | madź napisał/a: |  	  | Brat bliźniak?
   | 
 
 
 GEMA- World Engine - popytaj wuja Googla
   
 
 P.S.
 W Sonacie po 2004 r. znajdziesz więcej Galanta EA niż w tym z USA!!.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 14:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  | plus lubryfikacja | 
 
 Piszemy o mivec czy GDi?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fj_mike   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Dyplomatyczne EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Maj 2008
 Posty: 6516
 Skąd: Gdynia/Aagotnes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 16:32 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Owczar napisał/a: |  	  | Piszemy o mivec czy GDi? | 
 Silnik 2.4 w Galantach DJxx to mivec.
 |  
				| _________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i  EA2W '02 by fj_mike
 
 Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły   by Owczar
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 16:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | To dlaczego nie da się go zagazować? No i po co lubryfikacja? ;> |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fj_mike   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Dyplomatyczne EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 86 razy
 Dołączył: 02 Maj 2008
 Posty: 6516
 Skąd: Gdynia/Aagotnes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 16:36 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Owczar napisał/a: |  	  | To dlaczego nie da się go zagazować? | 
 To mnie się wydawało, że nie da się zagazować.
 
 
  	  | Owczar napisał/a: |  	  | No i po co lubryfikacja? | 
 To jest pytanie do patrycjuszek
   |  
				| _________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i  EA2W '02 by fj_mike
 
 Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły   by Owczar
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 16:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | fj_mike napisał/a: |  	  | To jest pytanie do patrycjuszek   | 
 
 No tak tak
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | patrycjuszek   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 v6  150 ps
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 556
 Skąd: Wisxnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Lubryfikacja - jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie smarować ???? NIE NIE NIE Lubryfikacja obniża temp. spalania. W ten sposób chroni gniazda zaworowe wydechowe!!!
 
 Lubryfikacja nie jest konieczna ale może przedłużyć żywotność. Ale jeżeli mamy zamiar przejechać autem 100kkm i potem sprzedać to nie ma potrzeby tego zakładać, niech się następny właściciel martwi.
 
 P.S.
 Co do GDI to tam lubryfikacja też obniża temp. spalania . ALE taka instalacja do GDI kradnie benzyne i wtryski w komorze spalania od czasu do czasu podają PB i dzięki temu się nie zapiekają.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madź   Mitsumaniak
 Użytkownik zbanowany
 
 Auto: Toyota Yaris
 Kraj/Country: Polska
 Pomogła: 14 razy
 Dołączyła: 14 Lut 2010
 Posty: 535
 Skąd: Katowice/Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-12-2012, 17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | patrycjuszek napisał/a: |  	  |  	  | madź napisał/a: |  	  | Brat bliźniak?
   | 
 
 
 GEMA- World Engine - popytaj wuja Googla
   | 
 
 Tylko co ma GEMA do Galanta?
  )) To są dwa różne silniki...   
 W Galancie siedzi 4G69, 2378 cm3, SOHC, MIVEC, 119 kW, 219 Nm
 W Sonacie silnik Theta (jeden z silników serii World Engine): 2359 cm3, DOHC, 122 kW, 225 Nm
 
 W Mitsubishi silniki GEMA oznaczone są jako 4B... i można je spotkać w nowym Lancerze, ASXie, Outlanderze oraz Evo X. Galant jeździ z japońską jednostką pod maską.
  Nie sugeruj się pojemnością 2.4... 
 Nie warto wprowadzać zamętu.
  )) Może i są to dość podobni konkurenci, to nazywanie ich bliźniakami jest mocno nietrafione.... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |