Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszkodzone zawieszenie
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 24-02-2013, 12:22   

Wszystko jest do ogarnięcia, tylko pozostaje pytanie ile jesteś w stanie poświęcić czasu i pieniędzy na naprawę. Z lektury forum można wywnioskować, że tylko nielicznym udaje się dotrwać do końca.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 24-02-2013, 12:31   

wojtas021180 napisał/a:
Wszystko jest do ogarnięcia, tylko pozostaje pytanie ile jesteś w stanie poświęcić czasu i pieniędzy na naprawę. Z lektury forum można wywnioskować, że tylko nielicznym udaje się dotrwać do końca.

a szczególnie pieniędzy :)
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 24-02-2013, 18:02   

Kasy tez trzeba ale najwięcej chęci i patrzenia jak na auto które jest warte wiecej niż w tabelach,jak sigma chodziła by po 30 tys.i wiecej nikt by nie patrzył ze strony ekonomi.DO niemieckich aut zawieszenie pneumatyczne kosztuje jeszcze więcej i w nowym jak potrzyma kilka lat bez interwencji to jest cud a w sigmie działa po kilkanaście.W końcu jestesmy mitsumaniaki chyba?
 
 
 
sitak30 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-02-2013, 18:10   

tylko brakuje mi tego kompresora, bo poprzedni włascicel dał do naprawy i wkońcu nie odebrał i wsiąkło..
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25-02-2013, 19:30   

Mogę Ci pomóc,jak co to dzwoń
 
 
 
sitak30 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-02-2013, 20:23   

A powiedzcie czy niedziałający ECS ma wpływ na prawidłowe działanie systemu TCL, bo cały czas mi miga lampka TCL-OFF
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 25-02-2013, 23:03   

Nie, z tego co mi wiadomo to nie - TCL jesto powiązany z ABSem, także jeżeli nie masz ABSu to nie masz też TCLu. A co do kompresora, to najczęściej jego padnięcie jest spowodowane nieszczelnością któregoś z amortyzatorów. Na Twoim miejscu podpiąłbym się pod każdy z amortyzatorów i je napompował zewnętrznym kompresorem, będziesz miał jasność jeżeli chodzi o szczelność amorów i stan Twojego zawieszenia
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 26-02-2013, 01:19   

sitak30 napisał/a:
A powiedzcie czy niedziałający ECS ma wpływ na prawidłowe działanie systemu TCL, bo cały czas mi miga lampka TCL-OFF


tcl miga w przypadku odłączonego kompa od ecs z tyłu :)
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
sitak30 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-02-2013, 17:46   

Powiedzcie gdzie oryginalnie jest zamontowany kompresor od ECS-u, chcialbym sprawdzic czy rzeczywiscie u mnie został wyciągnięty.

[ Dodano: 28-02-2013, 18:23 ]
I jak sprawdzic szczelność amortyzatorów
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 28-02-2013, 19:00   

sitak30 napisał/a:
Powiedzcie gdzie oryginalnie jest zamontowany kompresor od ECS-u, chcialbym sprawdzic czy rzeczywiscie u mnie został wyciągnięty.

[ Dodano: 28-02-2013, 18:23 ]
I jak sprawdzic szczelność amortyzatorów


Czy czytaleś może którykolwiek z tematów o ECSsie w naszym dziale?
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
sitak30 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-02-2013, 19:03   

Nie czytałem
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-02-2013, 23:42   

i wszystko jasne :roll: :roll:
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
syski 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 20
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 01-03-2013, 18:53   

na prawym nadkolu masz elektrozawory 3 szt, patrząc niżej, bliżej silnika na skrzyni powinieneś zobaczyć sprężarkę (okrągły silnik z głowicą) zwróć uwagę idą do niego 2 wtyczki jedna duża z grubymi przewodami zasilania (czarny i czerwony w popielatej wtyczce)i druga mała do elektrozaworu oba gniazda umieszczone są na sprężarce.
 
 
 
sitak30 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-03-2013, 20:15   

Tak jak myślałem sprężarki brak, będe musiał sprawdzić szczelność amorów samemu pompując, jeszcze niewiem jak sie do tego zabrać ale zobaczymy..
 
 
syski 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 20
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 06-03-2013, 19:45   

jak już zupełnie nie będziesz wiedział jak, to do nas nie masz aż tak daleko,myślę że opis na pw powinien ci pomóc
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.