Uszkodzone zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 24-02-2013, 12:22
|
|
|
Wszystko jest do ogarnięcia, tylko pozostaje pytanie ile jesteś w stanie poświęcić czasu i pieniędzy na naprawę. Z lektury forum można wywnioskować, że tylko nielicznym udaje się dotrwać do końca. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 24-02-2013, 12:31
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Wszystko jest do ogarnięcia, tylko pozostaje pytanie ile jesteś w stanie poświęcić czasu i pieniędzy na naprawę. Z lektury forum można wywnioskować, że tylko nielicznym udaje się dotrwać do końca. |
a szczególnie pieniędzy |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 24-02-2013, 18:02
|
|
|
Kasy tez trzeba ale najwięcej chęci i patrzenia jak na auto które jest warte wiecej niż w tabelach,jak sigma chodziła by po 30 tys.i wiecej nikt by nie patrzył ze strony ekonomi.DO niemieckich aut zawieszenie pneumatyczne kosztuje jeszcze więcej i w nowym jak potrzyma kilka lat bez interwencji to jest cud a w sigmie działa po kilkanaście.W końcu jestesmy mitsumaniaki chyba? |
|
|
|
 |
sitak30
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25-02-2013, 18:10
|
|
|
tylko brakuje mi tego kompresora, bo poprzedni włascicel dał do naprawy i wkońcu nie odebrał i wsiąkło.. |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 25-02-2013, 19:30
|
|
|
Mogę Ci pomóc,jak co to dzwoń |
|
|
|
 |
sitak30
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25-02-2013, 20:23
|
|
|
A powiedzcie czy niedziałający ECS ma wpływ na prawidłowe działanie systemu TCL, bo cały czas mi miga lampka TCL-OFF |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2013, 23:03
|
|
|
Nie, z tego co mi wiadomo to nie - TCL jesto powiązany z ABSem, także jeżeli nie masz ABSu to nie masz też TCLu. A co do kompresora, to najczęściej jego padnięcie jest spowodowane nieszczelnością któregoś z amortyzatorów. Na Twoim miejscu podpiąłbym się pod każdy z amortyzatorów i je napompował zewnętrznym kompresorem, będziesz miał jasność jeżeli chodzi o szczelność amorów i stan Twojego zawieszenia |
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 26-02-2013, 01:19
|
|
|
sitak30 napisał/a: | A powiedzcie czy niedziałający ECS ma wpływ na prawidłowe działanie systemu TCL, bo cały czas mi miga lampka TCL-OFF |
tcl miga w przypadku odłączonego kompa od ecs z tyłu |
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
sitak30
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-02-2013, 17:46
|
|
|
Powiedzcie gdzie oryginalnie jest zamontowany kompresor od ECS-u, chcialbym sprawdzic czy rzeczywiscie u mnie został wyciągnięty.
[ Dodano: 28-02-2013, 18:23 ]
I jak sprawdzic szczelność amortyzatorów |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 28-02-2013, 19:00
|
|
|
sitak30 napisał/a: | Powiedzcie gdzie oryginalnie jest zamontowany kompresor od ECS-u, chcialbym sprawdzic czy rzeczywiscie u mnie został wyciągnięty.
[ Dodano: 28-02-2013, 18:23 ]
I jak sprawdzic szczelność amortyzatorów |
Czy czytaleś może którykolwiek z tematów o ECSsie w naszym dziale? |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
sitak30
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-02-2013, 19:03
|
|
|
Nie czytałem |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
syski
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 20 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 01-03-2013, 18:53
|
|
|
na prawym nadkolu masz elektrozawory 3 szt, patrząc niżej, bliżej silnika na skrzyni powinieneś zobaczyć sprężarkę (okrągły silnik z głowicą) zwróć uwagę idą do niego 2 wtyczki jedna duża z grubymi przewodami zasilania (czarny i czerwony w popielatej wtyczce)i druga mała do elektrozaworu oba gniazda umieszczone są na sprężarce. |
|
|
|
 |
sitak30
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 94 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 15 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-03-2013, 20:15
|
|
|
Tak jak myślałem sprężarki brak, będe musiał sprawdzić szczelność amorów samemu pompując, jeszcze niewiem jak sie do tego zabrać ale zobaczymy.. |
|
|
|
 |
syski
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 20 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 06-03-2013, 19:45
|
|
|
jak już zupełnie nie będziesz wiedział jak, to do nas nie masz aż tak daleko,myślę że opis na pw powinien ci pomóc |
|
|
|
 |
|