Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Niska temperatura silnika oraz falujące obroty.
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-04-2013, 21:31   

Wystarczyłoby napisać do jakiego poziomu dochodzi wskazówka, a tak była zgadywanka.

booohal napisał/a:
U mnie też wskazówka nie dochodzi idealnie do połowy.
Wymieniony termostat, czujnik na ECU i na zegary.


I tak ma być.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa

Wysłany: 11-04-2013, 22:32   

Owczar napisał/a:
booohal napisał/a:
U mnie też wskazówka nie dochodzi idealnie do połowy.
Wymieniony termostat, czujnik na ECU i na zegary.


I tak ma być.


To znaczy że u u mnie jest dobrze..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-04-2013, 23:37   

Owczar napisał/a:
Wystarczyłoby napisać do jakiego poziomu dochodzi wskazówka, a tak była zgadywanka.

booohal napisał/a:
U mnie też wskazówka nie dochodzi idealnie do połowy.
Wymieniony termostat, czujnik na ECU i na zegary.


I tak ma być.


Napisałem że tak między 1/3 a 1/2 zależnie od prędkości
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 12-04-2013, 08:35   

Łysy88 napisał/a:
zależnie od prędkości

A, to u mnie stoi nieruchomo.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 12-04-2013, 08:54   

booohal napisał/a:
Łysy88 napisał/a:
zależnie od prędkości

A, to u mnie stoi nieruchomo.


A kiedy włączysz zapłon to wskazówka wyrównuje się do dolnej kreski? Bo u mnie nie...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-04-2013, 09:09   

Łysy88 napisał/a:
A kiedy włączysz zapłon to wskazówka wyrównuje się do dolnej kreski? Bo u mnie nie...
Prawidłowo. Na zimnym silniku zawsze leży poniżej kreski dolnej.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 12-04-2013, 09:18   

To może wszystko jest w porządku tylko ja panikuje. Dziś rano jak jechałem do blacharza to szybciutko przełączył się na gaz, nawiewu po kilkuset metrach poszły ciepłe, co prawda wskazówka temp nie doszła do połowy ale może to kwestia tylko zegarów.. albo czujnika od zegarów.


OT gdzie założyć temat odnośnie podłączenia sterownika do pilota do centralnego zamka?:)
_________________
Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem

Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12-04-2013, 09:39   

Łysy88 napisał/a:
co prawda wskazówka temp nie doszła do połowy


Bo tak ma być, było już pisane o tym...

Łysy88 napisał/a:
OT gdzie założyć temat odnośnie podłączenia sterownika do pilota do centralnego zamka?:)


Jest już taki temat, wystarczy poczytać.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 12-04-2013, 11:17   

Owczar napisał/a:
Bo tak ma być, było już pisane o tym...

Łysy88 napisał/a:
OT gdzie założyć temat odnośnie podłączenia sterownika do pilota do centralnego zamka?:)



Problem taki że znalazłem temat w FAQ ale dostaje informacje że taki temat lub post nie istnieje

http://forum.mitsumaniaki...light=centralny
_________________
Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem

Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-04-2013, 16:33   

http://forum.mitsumaniaki...y+zamek++pilota
http://forum.mitsumaniaki...?t=8722&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.