Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadająca moc silnika po nagrzaniu się -czerwony katalizator
Autor Wiadomość
MarcinHinz 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer IV 1.5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-02-2014, 11:37   Spadająca moc silnika po nagrzaniu się -czerwony katalizator

Witajcie,

Jestem tu nowy ale potrzebuje waszych pomysłów.

Mam Lancera IV 1.5 12V, problem jest taki, że po nagrzaniu się silnika....robi się kolektor czerwony i bardzo mocno spada moc.

Na zimny silniku (jak kolektor ma normalny kolor) moc jest taka jak powinna być.

Wymienione:
- świece
- przewody
- palec
- kopułka
- filtr paliwa
- zwiększone ciśnienie paliwa na listwie przez przygięcie zaworku
- pompa wody

I teraz pytanie... czy to wina, przepływomierza czy może pompy paliwa?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-02-2014, 12:26   

coś niedopala....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jabberkonto 
Forumowicz

Auto: colt 4wd 4g63t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 133
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-02-2014, 13:15   Re: Spadająca moc silnika po nagrzaniu się -czerwony kataliz

MarcinHinz napisał/a:

- zwiększone ciśnienie paliwa na listwie przez przygięcie zaworku


No ciekawa metoda... Zwiekszanie dawki paliwa w taki sposob nie jest raczej dobrym pomyslem. Jesli ECU nie bedzie w stanie skrocic czasu wtrysku to bedzie Ci przelewal i dopalal reszte paliwa w katalizatorze...?

Moze sam katalizator jest juz zapchany.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-02-2014, 18:30   

jabberkonto napisał/a:
Zwiekszanie dawki paliwa w taki sposob nie jest raczej dobrym pomyslem
W tym przypadku powoduje jeszcze wieksze i szybsze nagrzewanie się układu wydechowego przez spalanie sie paliwa w układzie wydechowym.

Co do problemu, opcje są dwie:
- regulacja luzów zaworowych,
- zapchany układ wydechowy.

Stawiam na to pierwsze.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-02-2014, 23:07   

Hugo napisał/a:
Co do problemu, opcje są dwie:
- regulacja luzów zaworowych,
- zapchany układ wydechowy.


Wyregulować zawory....
I wybić małą dziurkę w środku katalizatora żeby nie rezonował..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2014, 00:22   

Również, jako przyczynę obstawiam luzy zaworowe..
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-02-2014, 01:31   

A ja zacząłbym od sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2014, 07:50   

Bartek napisał/a:
zacząłbym od sprawdzenia kąta wyprzedzenia zapłonu
Też racja.
 
 
michalcjo 
Forumowicz

Auto: colt cjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Skąd: poznan
Wysłany: 11-02-2014, 15:10   

kondensatory w sterowniku silnika wymienione?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.