Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
stuki/puki z GDI
Autor Wiadomość
gulagula 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-04-2015, 19:45   stuki/puki z GDI

Cześć,
Temat dość wałkowany w internecie ale chciałbym się upewnić że stuki które dochodzą z pod maski (słychać na filmie) to nic czym powinienem się przejmować. FILMIK
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-04-2015, 20:10   

Klepiące zawory z powodu uszkodzonych lub zabrudzonych popychaczy. Jeśli planujesz dłużej pojeździć autkiem, to lepiej naprawić bo zbyt duży luz może mieć, chociaż pewnie niewielki, wpływ na osiągi i spalanie.
 
 
gulagula 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-04-2015, 20:47   

Są jakieś sposoby regeneracji tych popychaczy? W najbliższym czasie będę zmieniał uszczelkę pod klawiaturą to przy okazji mógłbym coś podziałać z popychaczami a inwestować we wszystkie nowe to się nie opłaca. :( Albo czy da się zdiagnozować który popychacz stuka i wymienić tylko 1 sztukę?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2015, 21:28   

Trzeba zdemontować i organoleptycznie obadać, koniecznie wyczyścić magistrale olejową i przepłukać hydropopychacze, w przypadku ewidentnych uszkodzeń wymienić uszkodzone
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gulagula 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-04-2015, 21:35   

Są jakieś poradniki albo Wy jesteście w stanie powiedzieć jak to zrobić chociażby tak w skrócie?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2015, 21:51   

http://atlanticz.ca/zclub...er+cleaning.pdf
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gulagula 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-04-2015, 22:13   

Dzięki wielkie za pomoc, w najbliższym czasie będę próbował reanimacji popychaczy :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2015, 22:18   

Polecam także skorzystać z YT, tutaj na przykładzie 2.0MPI https://www.youtube.com/w...ev32mNsOmc&hd=1
Tutaj manual po angielsku http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448 info w suplemencie C
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gulagula 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-04-2015, 10:53   

Dziwna sprawa, bo wszystkie popychacze wydają się twarde czyli według serwisówki dobre. Nie widzę/czuję żadnych luzów.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-04-2015, 11:10   

Popychacze z powodu zużycia mogą również się zacinać i wtedy też będą twarde ale także nie będą kasowały luzu i w zależności od miejsca zacięcia luz może być większy lub mniejszy więc zawory mogą mniej lub bardziej klepać.
 
 
gulagula 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-04-2015, 12:21   

Mam kolejny problem, nie mogę zdemontować popychacza ponieważ nie ma miejsca żeby włożyć narzędzie do skompresowania sprężyny.
FILMIK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.