Piszczący nowy pasek klinowy |
Autor |
Wiadomość |
wojtalala
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer glx sport 2.0 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-02-2016, 23:11 Piszczący nowy pasek klinowy
|
|
|
Witam. Razem z rozrządem wymieniłem pasek klinowy oraz jedną z jego rolek prowadzących drugą nasmarowałem bo była głośna. Problem pojawił się rano po opadach deszczu. Zgaduję, że gdzieś się slizga. Napinacz do wymiany? Czy można jakoś regulować napięcie paska? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-02-2016, 06:31
|
|
|
wojtalala napisał/a: | wymieniłem pasek klinowy |
Jeśli założyłeś conti to bym się nie dziwił . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
wojtalala
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer glx sport 2.0 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-02-2016, 13:22
|
|
|
Owszem pasek continental, a co aż takie są złe ? |
Ostatnio zmieniony przez tyku 21-02-2016, 13:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-02-2016, 13:51
|
|
|
Na forum ludzie piszą, że już w pudełku conti popiskuje .
Dodam, że też mam założone u siebie 2x conti i jeden popiskuje .
Czekam do wiosny i pewnie wpadną: DAYCO, BANDO lub OE jak znajdę . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
wojtalala
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer glx sport 2.0 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-02-2016, 14:03
|
|
|
Dobrze wiedzieć. Czytałem, że można czymś nasmarować i trochę się uciszy. Prawda to? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 20-02-2016, 14:14
|
|
|
Prawda, ale w przypadku klinowego to lepiej wymienić pasek
Continentale prawdopodobnie wymagają kółek w rewelacyjnym stanie, bo na "nieco" zużytych naciągnięcie ich tak, żeby nie piszczały przy pierwszej rosie wymaga kilku podejść |
|
|
|
 |
wojtalala
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer glx sport 2.0 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-02-2016, 14:18
|
|
|
Ok, dzięki:) wymienię sobie na inny i zobaczymy:) |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 20-02-2016, 14:18
|
|
|
Dobrze naciągnij ten pasek, jak pisał wyżej mkm. Dodatkowo zastosuj jakiś preparat do pasków, np. :
http://www.boll.pl/produk...ow-klinowych-68
lub coś w tym stylu. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-02-2016, 17:41
|
|
|
Nowy dobry pasek przy prawidłowym montażu nie wymaga tego typu specyfików, osobiście polecam poszukać paska Bando, Mitsuboshi albo Hutchinson |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 21-02-2016, 23:16
|
|
|
Ja mam Conti na alternatorze od 4 lat i nie piszczy. Przy okazji wymiany pompy wody i rozrządu w przyszłym tygodniu zakupiłem dodatkowo paski Bando. Zamiast gołej gumy mają jakby flokowaną powierzchnię dzięki temu nie piszczą. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-02-2016, 10:11
|
|
|
Jak już jesteśmy przy paskach: czy coś się stanie jak założymy pasek nieco dłuższy/krótszy? Z tego co widzę w ofercie IC do mojego miśka przypisane są paski o odrobinę innych wymiarach niż te które powinny być (906 zamiast 905 i 1060 zamiast 1065). Różnica niby niewielka, ale lepiej dopytać |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 22-02-2016, 10:38
|
|
|
Zakres naciągu jest dość spory więc milimetr czy pięć różnicy nie robi. Ja zakładałem ostatnio 910 i 1060. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-02-2016, 13:26
|
|
|
Hornet napisał/a: | Jak już jesteśmy przy paskach: czy coś się stanie jak założymy pasek nieco dłuższy/krótszy? Z tego co widzę w ofercie IC do mojego miśka przypisane są paski o odrobinę innych wymiarach niż te które powinny być (906 zamiast 905 i 1060 zamiast 1065). Różnica niby niewielka, ale lepiej dopytać |
Nic się nie stanie. Długość jest podana w milimetrach, a ty masz możliwość regulacji w centymetrach. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|