[EA2A/W 2.0] Sprężyny Tył Kupno używek co dalej? |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2018, 07:28
|
|
|
Marcino, musisz kupić ori sprężyny od kombi po II lifcie, czyli po 2000 r. i masz problem z głowy. Do nich idą oczywiście zwykłe amorki jak w sedanie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-02-2018, 12:50
|
|
|
Hugo napisał/a: | Marcino, musisz kupić ori sprężyny od kombi po II lifcie, czyli po 2000 r. i masz problem z głowy. Do nich idą oczywiście zwykłe amorki jak w sedanie. |
No i tak zrobię pewnie. Widziałem ze ty masz jedną "czerwoną" obnizająca na spredaż ... a co się stało z druga? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2018, 16:03
|
|
|
Pęknięta była i wyrzuciłem. Ale ona jest z sedana. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-02-2018, 20:19
|
|
|
OK, To daj linka albo konkretny nr czesci.
Gdzieś już mi ktoś coś polecał alre to chyba na faceboku było. Juz sie gubie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2018, 21:03
|
|
|
Numer sprężyny do kombi po II lifcie, czyli do zwykłych amortyzatorów to MR403198. Sprężyna oznaczona dwoma szarymi kropkami. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-02-2018, 22:15
|
|
|
Hugo napisał/a: | Numer sprężyny do kombi po II lifcie, czyli do zwykłych amortyzatorów to MR403198. Sprężyna oznaczona dwoma szarymi kropkami. |
Dziękuję - pomógł!!!!
[ Dodano: 01-03-2018, 21:34 ]
Powiem wam ze teraz ba mrozie galant jest twardy. Wniosek jest jeden tulejki zawieszenia tył i amorki trzeba zrobić i usztywnić dziada. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:44
|
|
|
A przy tylnych amorkach, dobrze zmienić cały zestaw montażowy tylnych amortyzatorów, przychodzący od góry na tłoczysko, czyli te 3 gumy, tulejkę i szeroką podkładkę. jak ja zmieniałem tylne amorki, to tulejka miała kształt klepsydry, tak ją rdza wyżarła. Wstawiłem cały zestaw kupiony w ASO w UK (tam było o połowę taniej ). |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-03-2018, 09:00
|
|
|
raddex napisał/a: | Wstawiłem cały zestaw kupiony w ASO w UK (tam było o połowę taniej ) |
Nie chce aż tak podnosić wartości auta:) Ale wiem o czym mówisz. tez miałem to skorodowane. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-04-2018, 20:49
|
|
|
Mam szybkie pytanko. Wylał się nivo w moim galancie. Po zdjęciu sprężyny ciężko jest nacisnąć na tłoczysko. Sprężynuje dość mocno,a po puszczeniu natychmiast wraca do swojego pierwotnego położenia.
Drugi nivo jest suchy,ale działa w taki sam sposób. I teraz nie wiem,czy oba są uszkodzone,czy pomimo wylania się oleju z jednego z nich,nadal działa poprawnie? Tłoczyska wracają bardzo szybko,tak jak by w amorach nie było oleju. Czy ktoś wie jak działa sprawne nivo ?
Auto stoi prosto i wysoko,nie odczułem nadmiernego bujania,ale skoro olej wyciekł,to raczej zły znak.
Poradźcie co z tym zrobić,bo strach tak jeździć |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-04-2018, 21:45
|
|
|
Sprawne Nivo - tłoczysko naprawde bardzo cięzko wcisnąc rekami |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-04-2018, 22:49
|
|
|
Naciskając całym moim ciężarem(ok. 80 kg.) jestem w stanie wcisnąć tłok do połowy. Mowa oczywiście o samym amortyzatorze,bez sprężyny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-04-2018, 07:55
|
|
|
zmienić na zwykłe amortyzatory (ze sprężynami, reszta pasuje) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-04-2018, 08:04
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Naciskając całym moim ciężarem(ok. 80 kg.) jestem w stanie wcisnąć tłok do połowy. Mowa oczywiście o samym amortyzatorze,bez sprężyny. | Waga ~ 75kg, skakałem po nowym nivomacie jak tygrysek na ogonku, tłoczysko udało mi sie wcisnac może z 2cm, bardzo mocno i szybko sie cofał |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-04-2018, 12:30
|
|
|
robertdg napisał/a: | jacek11 napisał/a: | Naciskając całym moim ciężarem(ok. 80 kg.) jestem w stanie wcisnąć tłok do połowy. Mowa oczywiście o samym amortyzatorze,bez sprężyny. | Waga ~ 75kg, skakałem po nowym nivomacie jak tygrysek na ogonku, tłoczysko udało mi sie wcisnac może z 2cm, bardzo mocno i szybko sie cofał |
Prawda. Sprawnego prawie nie idzie wcisnąć. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-04-2018, 15:54
|
|
|
Więc jednak nie działają poprawnie. Czyli trzeba za radą Darka kupić komplet nowych amorków. Patrzyłem na alle,i za dobrą kayabe trzeba zapłacić ok. 180 zł. Mam dwie przednie sprężyny,więc może nie będę musiał kupować. Lalki i osłony mam w bardzo dobrym stanie,więc też zostają.
Dzięki za rady |
_________________
 |
|
|
|
 |
|