Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Sprężyny Tył Kupno używek co dalej?
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-02-2018, 07:28   

Marcino, musisz kupić ori sprężyny od kombi po II lifcie, czyli po 2000 r. i masz problem z głowy. Do nich idą oczywiście zwykłe amorki jak w sedanie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-02-2018, 12:50   

Hugo napisał/a:
Marcino, musisz kupić ori sprężyny od kombi po II lifcie, czyli po 2000 r. i masz problem z głowy. Do nich idą oczywiście zwykłe amorki jak w sedanie.

No i tak zrobię pewnie. Widziałem ze ty masz jedną "czerwoną" obnizająca na spredaż ... a co się stało z druga?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-02-2018, 16:03   

Pęknięta była i wyrzuciłem. Ale ona jest z sedana.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-02-2018, 20:19   

OK, To daj linka albo konkretny nr czesci.
Gdzieś już mi ktoś coś polecał alre to chyba na faceboku było. Juz sie gubie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-02-2018, 21:03   

Numer sprężyny do kombi po II lifcie, czyli do zwykłych amortyzatorów to MR403198. Sprężyna oznaczona dwoma szarymi kropkami.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-02-2018, 22:15   

Hugo napisał/a:
Numer sprężyny do kombi po II lifcie, czyli do zwykłych amortyzatorów to MR403198. Sprężyna oznaczona dwoma szarymi kropkami.

Dziękuję - pomógł!!!!

[ Dodano: 01-03-2018, 21:34 ]
Powiem wam ze teraz ba mrozie galant jest twardy. Wniosek jest jeden tulejki zawieszenia tył i amorki trzeba zrobić i usztywnić dziada.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-03-2018, 22:44   

A przy tylnych amorkach, dobrze zmienić cały zestaw montażowy tylnych amortyzatorów, przychodzący od góry na tłoczysko, czyli te 3 gumy, tulejkę i szeroką podkładkę. jak ja zmieniałem tylne amorki, to tulejka miała kształt klepsydry, tak ją rdza wyżarła. Wstawiłem cały zestaw kupiony w ASO w UK (tam było o połowę taniej :mrgreen: ).
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-03-2018, 09:00   

raddex napisał/a:
Wstawiłem cały zestaw kupiony w ASO w UK (tam było o połowę taniej )

Nie chce aż tak podnosić wartości auta:) Ale wiem o czym mówisz. tez miałem to skorodowane.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11188
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-04-2018, 20:49   

Mam szybkie pytanko. Wylał się nivo w moim galancie. Po zdjęciu sprężyny ciężko jest nacisnąć na tłoczysko. Sprężynuje dość mocno,a po puszczeniu natychmiast wraca do swojego pierwotnego położenia.
Drugi nivo jest suchy,ale działa w taki sam sposób. I teraz nie wiem,czy oba są uszkodzone,czy pomimo wylania się oleju z jednego z nich,nadal działa poprawnie? Tłoczyska wracają bardzo szybko,tak jak by w amorach nie było oleju. Czy ktoś wie jak działa sprawne nivo ?
Auto stoi prosto i wysoko,nie odczułem nadmiernego bujania,ale skoro olej wyciekł,to raczej zły znak.
Poradźcie co z tym zrobić,bo strach tak jeździć :|
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-04-2018, 21:45   

Sprawne Nivo - tłoczysko naprawde bardzo cięzko wcisnąc rekami
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11188
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-04-2018, 22:49   

Naciskając całym moim ciężarem(ok. 80 kg.) jestem w stanie wcisnąć tłok do połowy. Mowa oczywiście o samym amortyzatorze,bez sprężyny.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-04-2018, 07:55   

zmienić na zwykłe amortyzatory (ze sprężynami, reszta pasuje)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-04-2018, 08:04   

jacek11 napisał/a:
Naciskając całym moim ciężarem(ok. 80 kg.) jestem w stanie wcisnąć tłok do połowy. Mowa oczywiście o samym amortyzatorze,bez sprężyny.
Waga ~ 75kg, skakałem po nowym nivomacie jak tygrysek na ogonku, tłoczysko udało mi sie wcisnac może z 2cm, bardzo mocno i szybko sie cofał
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-04-2018, 12:30   

robertdg napisał/a:
jacek11 napisał/a:
Naciskając całym moim ciężarem(ok. 80 kg.) jestem w stanie wcisnąć tłok do połowy. Mowa oczywiście o samym amortyzatorze,bez sprężyny.
Waga ~ 75kg, skakałem po nowym nivomacie jak tygrysek na ogonku, tłoczysko udało mi sie wcisnac może z 2cm, bardzo mocno i szybko sie cofał

Prawda. Sprawnego prawie nie idzie wcisnąć.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11188
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-04-2018, 15:54   

Więc jednak nie działają poprawnie. Czyli trzeba za radą Darka kupić komplet nowych amorków. Patrzyłem na alle,i za dobrą kayabe trzeba zapłacić ok. 180 zł. Mam dwie przednie sprężyny,więc może nie będę musiał kupować. Lalki i osłony mam w bardzo dobrym stanie,więc też zostają.
Dzięki za rady :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.