Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
FAT_EVO
Autor Wiadomość
Phobox 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 43
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21-06-2018, 07:29   

Mały Up. W grudniu wymieniałem tłumik końcowy, bo stary był w stanie agonalnym. Po przestudiowaniu internetów oddałem do tej FIRMY i nie żałuję.
Chłopaki wiedzą co robią i podchodzą do tematu profesjonalnie POLECAM ;) .


 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-06-2018, 08:56   

To o Tobie rozmawialiśmy w tej firmie ;-) też tam robiłem kwasiaka i również polecam.

Co tam masz za wydech teraz, jakie średnice i klocki?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
wilkuuu 
Nowy Forumowicz

Auto: OT1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 13
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 21-06-2018, 17:11   

moze jakis filmik jak gada :D
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 21-06-2018, 21:22   

wilkuuu, wilkuuu wreszcie trafiłeś na słuszne forum!
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Phobox 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 43
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-06-2018, 13:42   

Szybki film nakręcony dzisiaj rano po powrocie z pracy.

FILM

Aktualnie wymieniony tylko tłumik końcowy, reszta zostawiona w oryginale.
W przyszłości możliwe że będę usuwał katy oraz zmieniał kolektor.
 
 
wilkuuu 
Nowy Forumowicz

Auto: OT1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 13
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 22-06-2018, 16:34   

Calkiem sympatycznie mruczy ☺
 
 
Phobox 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 43
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-07-2018, 12:51   

Pierdoła, ale od zera zrobiona samemu.
Alu mocowanie akumulatora, trochę mniej rdzy niż oryginał ;)
Manualne frezowane z blachy aluminiowej 30mm.

Efekt przed i po

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-07-2018, 20:16   

Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie :mrgreen:
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 02-07-2018, 20:33   

mkm napisał/a:
Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie :mrgreen:

Dlaczego jak gilotyna jakbyś mógł rozwinąć 😁
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Phobox 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 43
Skąd: Gliwice
Wysłany: 03-07-2018, 11:03   

No właśnie też niezbyt rozumiem stwierdzenia 'jak gilotyna' :|
Powieszchnia dolegania jest kilka razy większa niż oryginału.
Jest też przefrezowanie na wymiar aku więc na boki się nie rusza.
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 03-07-2018, 22:39   

Dla mnie jest ok 😁mocowanie szerokie, przylega dużą powierzchnią i jest ładne.
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-07-2018, 23:39   

Akumulator pasujący do mocowania przymocowany jest "za ścianki" (zwróćcie uwagę na szerokość "łapek" przy drutach).
Siła jest rozłożona na boki akumulatora, a jego drgania, przez powierzchnie zminimalizowane.
To co idzie górą to już bardziej "ozdoba/łącznik".
Phobox, docisnął go "punktowo" od góry - jak nie będzie kontrolował luzu to belka zacznie ciąć.
Trzeba by ją jeszcze stuningować przez zastąpienie drutów czymś mniej elastycznym - one są teraz najsłabszym ogniwem.
Natomiast bezdyskusyjnie trzyma lepiej ten akumulator niż oryginalna :wink:
 
 
lolo.lolo 
Forumowicz
O1T rodzinny :-)))


Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 289
Skąd: dokąd
Wysłany: 11-10-2018, 20:56   

witam,
przymierzam się do zmiany kierownicy w swoim O1T na tą z EVO i mam prośbę - po przeglądnięciu twojego tematu i kolegów którzy już zmieniali myślę iść w tą stronę co ty czyli przespawanie wieloklinu ... chyba mniej roboty niż w wersji kolegów ... z toczeniem/frezowaniem aluminium

... posiadasz może więcej zdjęć (niż te co w Twoim temacie) lub jakiś opis co po kolei - byłbym wdzięczny :mrgreen: ???
piszesz że wyciołeś wieloklin z EVO-no OK, dorobiłeś tuleje - co to za tuleja (z jakiego materiału, e którym miejscu i jakie ma zadanie), no i pospawałeś ... - obdzwoniłem paru gości i żaden nie podejmie się spawania aluminium z metalem - chyba, że to jakiś inny patent :shock: :P
_________________
----------------------------------------------
Dotychczasowy dorobek:
BMW 320
Skoda Fabia 64 KM
VW Passat B5 V6 193 KM
Fiat Bravo
Renault Laguna V6 201 KM
VW Golf IV 180 KM
VW Passat B5 130 KM
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134

Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 12-10-2018, 09:02   

Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
lolo.lolo 
Forumowicz
O1T rodzinny :-)))


Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 289
Skąd: dokąd
Wysłany: 12-10-2018, 09:06   

W@sio napisał/a:
Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS


zakupiłem już kiere z outka (tzw.dawca wieloklina :mrgreen: ), z evo juz mam i porozbierane wszystko tylko teraz sposób montażu, a ten "Phoboxa" chyba szybszy i ;epszy niż toczenie aluminium, tylko problem jest pospawania aluminium z metalem .....
_________________
----------------------------------------------
Dotychczasowy dorobek:
BMW 320
Skoda Fabia 64 KM
VW Passat B5 V6 193 KM
Fiat Bravo
Renault Laguna V6 201 KM
VW Golf IV 180 KM
VW Passat B5 130 KM
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134

Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.