FAT_EVO |
Autor |
Wiadomość |
Phobox
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 43 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 21-06-2018, 07:29
|
|
|
Mały Up. W grudniu wymieniałem tłumik końcowy, bo stary był w stanie agonalnym. Po przestudiowaniu internetów oddałem do tej FIRMY i nie żałuję.
Chłopaki wiedzą co robią i podchodzą do tematu profesjonalnie POLECAM .
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 21-06-2018, 08:56
|
|
|
To o Tobie rozmawialiśmy w tej firmie też tam robiłem kwasiaka i również polecam.
Co tam masz za wydech teraz, jakie średnice i klocki? |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
wilkuuu
Nowy Forumowicz
Auto: OT1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2017 Posty: 13 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 21-06-2018, 17:11
|
|
|
moze jakis filmik jak gada |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 21-06-2018, 21:22
|
|
|
wilkuuu, wilkuuu wreszcie trafiłeś na słuszne forum! |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Phobox
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 43 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-06-2018, 13:42
|
|
|
Szybki film nakręcony dzisiaj rano po powrocie z pracy.
FILM
Aktualnie wymieniony tylko tłumik końcowy, reszta zostawiona w oryginale.
W przyszłości możliwe że będę usuwał katy oraz zmieniał kolektor. |
|
|
|
 |
wilkuuu
Nowy Forumowicz
Auto: OT1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2017 Posty: 13 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 22-06-2018, 16:34
|
|
|
Calkiem sympatycznie mruczy ☺ |
|
|
|
 |
Phobox
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 43 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 01-07-2018, 12:51
|
|
|
Pierdoła, ale od zera zrobiona samemu.
Alu mocowanie akumulatora, trochę mniej rdzy niż oryginał
Manualne frezowane z blachy aluminiowej 30mm.
Efekt przed i po
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 01-07-2018, 20:16
|
|
|
Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 02-07-2018, 20:33
|
|
|
mkm napisał/a: | Jak coś "udoskonalasz" to chwilę pomyśl - to co zrobiłeś to bardziej gilotyna dla aku niż mocowanie |
Dlaczego jak gilotyna jakbyś mógł rozwinąć 😁 |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Phobox
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2016 Posty: 43 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 03-07-2018, 11:03
|
|
|
No właśnie też niezbyt rozumiem stwierdzenia 'jak gilotyna'
Powieszchnia dolegania jest kilka razy większa niż oryginału.
Jest też przefrezowanie na wymiar aku więc na boki się nie rusza. |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 03-07-2018, 23:39
|
|
|
Akumulator pasujący do mocowania przymocowany jest "za ścianki" (zwróćcie uwagę na szerokość "łapek" przy drutach).
Siła jest rozłożona na boki akumulatora, a jego drgania, przez powierzchnie zminimalizowane.
To co idzie górą to już bardziej "ozdoba/łącznik".
Phobox, docisnął go "punktowo" od góry - jak nie będzie kontrolował luzu to belka zacznie ciąć.
Trzeba by ją jeszcze stuningować przez zastąpienie drutów czymś mniej elastycznym - one są teraz najsłabszym ogniwem.
Natomiast bezdyskusyjnie trzyma lepiej ten akumulator niż oryginalna |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 11-10-2018, 20:56
|
|
|
witam,
przymierzam się do zmiany kierownicy w swoim O1T na tą z EVO i mam prośbę - po przeglądnięciu twojego tematu i kolegów którzy już zmieniali myślę iść w tą stronę co ty czyli przespawanie wieloklinu ... chyba mniej roboty niż w wersji kolegów ... z toczeniem/frezowaniem aluminium
... posiadasz może więcej zdjęć (niż te co w Twoim temacie) lub jakiś opis co po kolei - byłbym wdzięczny ???
piszesz że wyciołeś wieloklin z EVO-no OK, dorobiłeś tuleje - co to za tuleja (z jakiego materiału, e którym miejscu i jakie ma zadanie), no i pospawałeś ... - obdzwoniłem paru gości i żaden nie podejmie się spawania aluminium z metalem - chyba, że to jakiś inny patent |
_________________ ----------------------------------------------
Dotychczasowy dorobek:
BMW 320
Skoda Fabia 64 KM
VW Passat B5 V6 193 KM
Fiat Bravo
Renault Laguna V6 201 KM
VW Golf IV 180 KM
VW Passat B5 130 KM
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134
Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 12-10-2018, 09:02
|
|
|
Jest prostszy sposób, Zwierzu jak u siebie wrzucał to przełożył kierownicę i część drążka kierownicy - tą część z wieloklinem, do której mocuje się samą kierownicę. Pasuje P&P z Lancera CS |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
lolo.lolo
Forumowicz O1T rodzinny :-)))

Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 289 Skąd: dokąd
|
|
|
|
 |
|