Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
Tuning Turbiaka |
Autor |
Wiadomość |
jaco2g
Nowy Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 24 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 15-05-2018, 23:09
|
|
|
Różnica w cenie między 2,25" a 2,5" na hurtowni w mojej okolicy jest 4,20 za metr więc to głupstwo. Na kolanku jest 6 zika różnicy więc też śmiech i wszystko co trzeba mają w calach.
Tak więc kwota nie ma w tym przypadku wielkiego znaczenia tylko odpowiednia średnica. W 3" już bym nie szedł bo reszta wydechu jest trudniejsza do ucywilizowania a przelotu pełnego nie chcę. Jakby nie patrzeć ma mi Outek służyć do codziennego poruszania się i nie chcę ogłuszyć dzieciaka.
Moce rzędu 260-270 KM to optymalna wartość jak na to w co celuję. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5364 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 09-06-2018, 00:21
|
|
|
Jakby ktoś chciał to zwolniła mi się ta rurka wraz ze silikonami turbo works. Jak coś to PW.
[ Dodano: 13-07-2018, 10:38 ]
Pora na kolejny punkt w modyfikacji O1T. Zamówiłem bandaż bazaltowy którym owinę orurowanie fmic oraz wydech od DP aż do katalizatora jeżeli wystarczy zdjęcia wkrótce. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-07-2018, 13:24
|
|
|
To w temacie tuningu turbiaka ja podpytam wiedzących o sterownik silnika.
Chcę podnieść moc.
Byłem w VTG i TomaRacing. Ani jedni ani drudzy nie mogą skomunikować się z komputerem.
Myślę żeby wybrać się w podróż do RS Motorsport ale nie jestem pewny czy oni coś zdziałają.
Oczywiście wniosek z powyższego jest taki, że mam ten oporny na wszystko komputer z którym nie każdy (o ile w ogóle ktoś) potrafi coś z nim zrobić.
Może ma ktoś w tym temacie doświadczenie i wie co robić ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5364 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 19-07-2018, 15:18
|
|
|
Z tego co się orientuję RS dają sobie radę od jakiegoś czasu ze wszystkimi sterownikami. Więc jak się wbijesz w termin to możesz śmiało jechać. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-07-2018, 22:28
|
|
|
No niestety skontaktowałem się z nimi i nie dotykają Outka z tym sterownikiem 🙁 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 21-07-2018, 21:55
|
|
|
Na 99% masz ten sam sterownik co ja a zarazem całkiem inny niż np Bzyk.
Mi zrobili . Sądzę że się nie dotykają bo same zgranie mapy trwa wieki - parę godzin i drugie tyle wgranie nie wspominając o poprawkach. Trochę mnie zestresowales ale mam nadzieję że jak u mnie zaczęli to skończą bo będę jechać na remap. Ale spokojnie zostaje Ci 4turbo Katowice. Oni zrobią. |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Miku
Forumowicz Miku
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017 Posty: 82 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2018, 16:13
|
|
|
Jeszcze w TomaRacing ktoś kto był na urlopie jak tam podjechałem może pomoc wiec sprawdzę. A jak nie to wycieczka do Katowic 🙂. Dobrze ze mówisz o 4turbo bo zupełnie o nich zapomniałem. Po tym jak wynieśli się z Warszawy w ich miejsce jest 4motors ale to już zupełnie inna firma i ludzie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 26-07-2018, 18:20
|
|
|
Byłem na początku tygodnia w firmie 44tuning u mnie w mieście https://44tuning.pl/, specjalizują się w chipowaniu i startach w wyścigach rajdowych. Po rozmowie z właścicielem jak to powiedział " zjadł zęby na silnikach w Lancerach Evo i miał kilka O1T na chipie" realny przyrost ok.30KM i 50Nm... ale, nim się tego podejmą to MUSZĄ sprawdzić silnik w jakiej jest kondycji, tzn. diagnostyka, pomiary, hamownia i sprawdzenie szczelności oraz zużycia silnika - cena 1800zł sam początek zabawy nim silnik dostanie wirusa. Jak się na to zapatrujecie? |
_________________ Było tego sporo
Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5364 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 26-07-2018, 21:44
|
|
|
Podejście dobre, takie przyrosty to nawet na serii bez dłubania wyjdą. Do tego wszystkiego nie wolno zapominać o AFR podczas wirusowania.
[ Dodano: 27-07-2018, 21:32 ]
Kolejny punkt modyfikacji O1T: bandaż bazaltowy na FMIC oraz wydech.
[ Dodano: 03-08-2018, 22:19 ]
Uwaga ważne ogłoszenie:
RS Motorsport z siedzibą w miejscowości Wola Cicha 150 poprosiło mnie aby przekazać że wszyscy posiadacze Outlandera Turbo którzy chcą zrobić modyfikacje oprogramowania w swoich samochodach po raz pierwszy mogą to zrobić bez względu na posiadany sterownik po wcześniejszym uzgodnieniu ze mną (Bzyk_R1) poprzez wiadomość PW szczegółów jakie należy spełnić przed remapem. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 291 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 14-08-2018, 14:05
|
|
|
Czy ktoś odwiedzał Kreatora Mocy? Mają w ofercie O1T z szacowanym przyrostem +40 KM/Nm. Może warto tam podjechać po wkładce, pompie i świeczkach.
ps. Bzyk_R1 rura z silikonami aktualna? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5364 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 14-08-2018, 14:19
|
|
|
Nie ma żadnego przymusu jechać pod Rzeszów, nawet bym Cię namawiał żebyś sprawdził w innym źródle jak "robią" O1T. Jeszcze radził bym uwolnić wydech do tego powyżej.
Rura nie aktualna. Ale potrzebujesz kolanko 51/57 mm około 30cm rurki nierdzewnej fi 57mm oraz łącznik prosty 57mm i 4 opaski. Pół godziny roboty łącznie z docinaniem i fazowaniem rury. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 14-08-2018, 15:24
|
|
|
Tiamat napisał/a: | ps. Bzyk_R1 rura z silikonami aktualna? |
Hihi zgarnąłem ją ja Tiamat i mogę potwierdzić, że jest różnica na plus, nie będę pisał że duża czy mała bo to pojęcie względne ale da się odczuć także polecam ten mod jako jeden z pierwszych i tańszych taki na szybko.
Dodatkowo potwierdzam Bzyk_R1 napisał/a: | uwolnić wydech |
Sporo to blokuje - ja tylko usunąłem i wspawałem zwykłą rurę z plecionką, żadne tam kwasówki nierdzówki - nie mam zdjęcia kata ale był przytkany około 10-15% wlotu na przekroju. Oczywiście obydwa katalizatory out |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 14-08-2018, 15:41
|
|
|
Ja się dzisiaj pozbyłem jednego kata, pozostał jeszcze ten który jest przy silniku po tych kilkunastu kilometrach które zrobiłem, śmiem twierdzić że trochę odmuliło to Miśka |
_________________ Było tego sporo
Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 291 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 14-08-2018, 16:46
|
|
|
A czy wyrzucenie kata/katów wiąże się z jakąś modyfikacją elektroniki? Jakieś oszukiwanie lambdy? Nie wiem jak jest tutaj. W dwóch poprzednich mitsu nie było problemu. |
|
|
|
 |
Twardy
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018 Posty: 84 Skąd: się biorą dzieci?!
|
Wysłany: 14-08-2018, 22:15
|
|
|
Tiamat napisał/a: | A czy wyrzucenie kata/katów wiąże się z jakąś modyfikacją elektroniki? Jakieś oszukiwanie lambdy? Nie wiem jak jest tutaj. W dwóch poprzednich mitsu nie było problemu. |
W przypadku drugiego kata sonda jest przed katalizatorem, więc tłumikarze ładnie ucięli kata i sonda została. W piątek będę miał możliwość zrobić zdjęcia jak to wygląda |
_________________ Było tego sporo
Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 |
|
|
|
 |
|