Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podkarpacki Lancer Ralliart
Autor Wiadomość
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-11-2018, 18:03   Podkarpacki Lancer Ralliart

Witam wszystkich Mitsumaniaków.
Rok temu, po prawie dwóch latach przyszedł czas zmiany Astry GTC na samochód na, który chorowałem od dawna. Mimo niewielkiego (w porównaniu do "normalnej"wersji) wyboru, udało się w końcu trafić na ładny egzemplarz, w jedynej słusznej wersji tzn. sedan :)
Wersja europejska, rok 2010, 2.0 Mivec + skrzynia TC SST.











Auto bardzo przyjemnie się prowadzi, mimo moich obaw co do skrzyni biegów. Jazda w trybie sekwencyjnym daje sporo zabawy, a i redukuje nieco zużycie paliwa (dane wg. komputera pokładowego). W tym roku na widoczne felgi wskoczyły opony Dunlop Sport Maxx RT 2, także auto całkiem nieźle trzyma się zakrętów, choć wiadomo, że do Evo mu brakuje.
Z wad jakie zauważyłem to brak regulacji kierownicy w płaszczyźnie poziomej, przez co znalezienie odpowiedniej pozycji do jazdy zajęło trochę czasu. Poza tym wytłumienie wnętrza jest dość słabe, ale to chyba bolączka większości lancerów.
No i to co mi najbardziej przeszkadzało to układ wydechowy. Stockowy brzmienia nie ma właściwie żadnego, dlatego na początku listopada odwiedziłem warsztat MG Motorsport w Siemianowicach Śląskich.
Catback wraz z końcówkami 116 mm ze stali nierdzewnej + katalizator + test pipe.

Efekty poniżej :D :









Wizualnie dużo lepiej, wg mnie. Różnica w dźwięku nie do opisania. Gęba sama się cieszy przy mocniejszym wciśnięciu gazu :D

Poza wydechem wymieniłem wkład filtra powietrza na K&N oraz założyłem BOV firmy Properfekt.





Jako, że BOV dedykowany jest do Colta i Outka to musiałem wymienić sprężynę na mocniejszą i umieścić pod nią podkładkę, bo zdarzało się, że przy jednostajnej jeździe gwizdał. Poza tym musiałem dokupić kątownik bo oryginalny króciec był prosty.

Poza tym zadbałem też o zabezpieczenie podwozia przed pierwszą zimą, także w ruch poszedł Bitex.

Ogólnie przejechałem nim około 25 tys. km i jak narazie jeszcze mnie nie zawiódł, z wyjątkiem jednego czujnika ABS.

Z planów na przyszłość to myślę o Stage 1, hamulcach i może jakiś mały spoilerek od Evo X.
Ostatnio zmieniony przez Mazin89 24-11-2018, 19:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5352
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-11-2018, 18:43   

Witam kolegę.

Mimo że ten model Mitsubishi nie jest w kręgu mojego zainteresowania to zawsze z ciekawością oglądam wersję ralliart ;-) fajnie się zapowiada, ale mam nadzieję że z tym Bitexem to była przenośnia tylko ;-) zapraszam od razu do Ropczyc 2.12.2018r. Będzie tam spore wydarzenie a i kilka outlanderów turbo się pojawi i fajne było by obejrzeć Twoje wozidło. W razie pytań pisz PW. No i niech się dobrze sprawuje!
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-11-2018, 19:34   

Szczerze mówiąc na temat blacharki i środków do konserwacji nie mam zbyt wiele do powiedzenia dlatego zdałem się na panów z warsztatu. Ale oglądając podwozie nie znalazłem ubytków, pęknięć czy pęcherzy, więc stwierdzam, że jest ok. Poza tym w Nisku i Stalowej Woli nie ma zbyt wielu warsztatów, które podjęły by się konserwacji, a sam nie mam puki co warunków do tego. Może kiedyś dorobię się garażu z kanałem albo podnośnikiem - takie małe marzenie :biggrin:
Co do zlotu, to od paru dni śledzę temat i raczej się pojawię.
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 22-11-2018, 20:59   

Podoba mi się. Też swego czasu szukałam sedana. Najwidoczniej bez wystarczającego przekonania. Tego typu auta dobrze wyglądają z tego typu końcówkami wydechów :)
_________________
Niebiańska robota
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 22-11-2018, 21:42   

Lancer jaki jest to jest ale zawsze jakoś wygląda i jakoś jeździ, tym bardziej że jest z dmuchawką heheh :wink: Niech się sprawuje!

Nawiązując do czujnika ABS... Nie padł czasem prawy tył? :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23-11-2018, 17:38   

Olivia: Ralliarta w sedanie nie jest łatwo dorwać, jeszcze w dobrym stanie. Sportback jest jednak bardziej funkcjonalny. No ale nie dla funkcjonalności go kupiłem;) Uważam, że najlepsze są właśnie proste końcówki, a wogole mistrzowsko wygląda jak są tytanowe. Ale 800zl sztuka w MG Motorsport, także odpuściłem.

areksz121: akurat padł lewy przód. Pół dnia walczyłem żeby go odpiąć i nie dałem rady.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-11-2018, 19:38   

Ilość RA na forum rośnie. Gratki i miłego użytkowania.
Tego BOVa kupiłeś dla świstu czy dla lepszego użytkowania? Prawde mówiąc lepiej było założyć oryginał z EVO X, też miałem kupować tego properfekta ale zrezygnowałem i kupiłem z EVO.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23-11-2018, 20:56   

Chciałem zmienić oryginalny, plastikowy zawór. Najpierw też chciałem kupić ten od Evo X ale jak szukałem to akurat nie mogłem znaleźć, a zawsze podobało mi się świstanie. Rozważałem między GFB, Greddy albo HKS ale oryginalne są mega drogie. W końcu kupiłem Properfekta.
Czy lepiej działa? Wydaje mi się, że turbo szybciej "wstaje" po odpuszczeniu gazu, ale podejrzewam, że może to być efekt placebo, bo niczym nie mierzyłem tego, a pewnie wcześniej po prostu nie zwracałem na to uwagi. Efektów negatywnych nie stwierdziłem, jak mnie kiedyś zacznie denerwować świstanie to pewnie poszukam OEM od Evo x.
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 24-11-2018, 16:25   

Dziś zmieniłem koła na zimowe. Felgi Alutec, 18'' wraz z oponami Nokian WR D4. Nie obyło się bez przygód, po założeniu opon na felgi (w zeszłym tygodniu), okazało się, że jedna jest przebita na ściance bocznej (wyszło przebicie na łączeniu). Opony kupiłem nowe, więc szybki telefon do Oponeo i już po chwili pan z infolinii poinformował mnie, że nowa opona jest wysyłana, a kurier zabierze uszkodzoną. Muszę przyznać, że nie spodziewałem się aż tak bezproblemowego podejścia, dlatego ogromny plus dla tego sklepu.



 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 30-11-2018, 22:00   

Nie wiem jak dla innych ale te alufelgi wyglądają średnio w tym samochodzie.
_________________
Niebiańska robota
 
 
lolo.lolo 
Forumowicz
O1T rodzinny :-)))


Auto: O1T '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 289
Skąd: dokąd
Wysłany: 03-12-2018, 00:30   

Jechałem wczoraj tym "Lancerem" i efekty jeżeli chodzi o dźwięk są MEGA :D :twisted: :mrgreen: , a i skrzynia "przerzuca" fajnie ... 8)
Powodzenia w dalszych "modach"'
_________________
----------------------------------------------
Dotychczasowy dorobek:
BMW 320
Skoda Fabia 64 KM
VW Passat B5 V6 193 KM
Fiat Bravo
Renault Laguna V6 201 KM
VW Golf IV 180 KM
VW Passat B5 130 KM
Subaru Impreza GD AT Kombi 160 KM https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1588134&sid=bd1b4a62bbe5478c901e33f3119c3a8c#1588134

Mitsubishi O1T 250 KM/410Nm: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=106275
Subaru Forester 2.0 XT AT MY04 177 KM https://forum.subaru.pl/topic/117986-samoch%C3%B3d-rodzinny-forester-20-xt-at/
Subaru Forester 2.5 XT AT MY08 280KM/430Nm
 
 
Riceside 
Nowy Forumowicz
Riceside

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 18
Skąd: Bargów
Wysłany: 03-12-2018, 08:21   

Świetny Lancer, pozdrawiam właściciela i gratuluje samochodu.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5352
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-12-2018, 14:11   

Byłem, widziałem, siedziałem obok lolo.lolo, i potwierdzam fajny samochód! Czterech chłopa na pokładzie a lancer odpycha się super. Wydech kozak ale raczej dla kawalerów ;-) dzieciaki z tyłu nie zasną raczej. No to wytrwałości w modzeniu życzę bo jest potencjał.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 03-12-2018, 20:55   

Fajny Ralliart :wink: drze morde jak wściekły :twisted: poezja dla moich uszu wczoraj była :D
Czekam na rozwój tematu i mam nadzieję, że na następnym spocie efektu dźwiękowego będę słuchał ze środka i po Stage 1 :twisted:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 03-12-2018, 21:56   

Dzięki wszystkim, fajnie, że się podoba:)
Szkoda Staszq2, że nie mówiłeś - zrobilibyśmy drugą rundkę. Ale następnym razem pojeździmy. Myślę, że szybciej będzie następny spot niż Stage 1... ale nigdy nic nie wiadomo.

A tutaj Lancer w znakomitym towarzystwie (nie wiem czy Wam pasuje, więc zakryłem blachy):

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.