 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Zaniki wolnych obrotów/gaśnięcie |
Autor |
Wiadomość |
sato
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: białystok
|
Wysłany: 06-03-2019, 08:00 [EA2A/W 2.0] Zaniki wolnych obrotów/gaśnięcie
|
|
|
Galant 2.0 benzyna, poliftowy.
Od jakiegoś czasu objawił się problem gaśnięcia na wolnych obrotach. Tuż po odpaleniu auta już wiadomo, że będzie problem. Nie trzyma podbicia obrotów jak to na ssaniu jest i wręcz gaśnie. Jakiś czas delikatnie potrzymam go na małym gazie, pomału odpuszczę to nie zgaśnie ale dotyka prawie dna...z czasem się nauczy ale silnik słychać, że się męczy. Po dodaniu gazu wszystko w porządku. Wkręca się na obroty płynnie i jedzie równie dobrze. W trakcie jazdy po dłuższym wciśnięciu sprzęgła potrafi zgasnać. Również sama zmiana biegów jest inna gdyż po wyciśnięciu sprzęgła obroty bardzo szybko mu spadają.
Bywa, że po zgaszeniu silnika i jeszcze na ciepłym odpalam...i wszystko jak ręka odjął.
Czasami jest tak samo jak następnego dnia po takim "brzydkim" zachowywaniu się na wolnych obrotach przychodzę do garażu i go odpalam i wszystko jest idealnie innym razem znowu nie.
Czy te objawy mogą wskazywać na przybrudzoną przepustnicę...silniczek krokowy...TPS ?
Tylko skąd ta losowość? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-03-2019, 08:07
|
|
|
Trzeba zaczac od sprawdzenia silniczka krokowego i jest sterowania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sato
Forumowicz
Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 35 Skąd: białystok
|
Wysłany: 06-03-2019, 08:17
|
|
|
Jak go zdiagnozować?
[ Dodano: 06-03-2019, 08:18 ]
Warto wyciągnąć przepustnicę i wyczyścić wszystko? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-03-2019, 09:04
|
|
|
sprawdź krokowy - ma 6 styków, coś w stylu:
1 2 3
4 5 6
między 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 powinno być ok. 30-40 omów |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 06-03-2019, 16:06
|
|
|
Przepustnice zawsze warto wyczyścić. Na pewno nie zaszkodzi, a pomóc może. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|