Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zaniki wolnych obrotów/gaśnięcie
Autor Wiadomość
sato 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 35
Skąd: białystok
Wysłany: 06-03-2019, 08:00   [EA2A/W 2.0] Zaniki wolnych obrotów/gaśnięcie

Galant 2.0 benzyna, poliftowy.
Od jakiegoś czasu objawił się problem gaśnięcia na wolnych obrotach. Tuż po odpaleniu auta już wiadomo, że będzie problem. Nie trzyma podbicia obrotów jak to na ssaniu jest i wręcz gaśnie. Jakiś czas delikatnie potrzymam go na małym gazie, pomału odpuszczę to nie zgaśnie ale dotyka prawie dna...z czasem się nauczy ale silnik słychać, że się męczy. Po dodaniu gazu wszystko w porządku. Wkręca się na obroty płynnie i jedzie równie dobrze. W trakcie jazdy po dłuższym wciśnięciu sprzęgła potrafi zgasnać. Również sama zmiana biegów jest inna gdyż po wyciśnięciu sprzęgła obroty bardzo szybko mu spadają.
Bywa, że po zgaszeniu silnika i jeszcze na ciepłym odpalam...i wszystko jak ręka odjął.
Czasami jest tak samo jak następnego dnia po takim "brzydkim" zachowywaniu się na wolnych obrotach przychodzę do garażu i go odpalam i wszystko jest idealnie innym razem znowu nie.
Czy te objawy mogą wskazywać na przybrudzoną przepustnicę...silniczek krokowy...TPS ?
Tylko skąd ta losowość?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-03-2019, 08:07   

Trzeba zaczac od sprawdzenia silniczka krokowego i jest sterowania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sato 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 35
Skąd: białystok
Wysłany: 06-03-2019, 08:17   

Jak go zdiagnozować?

[ Dodano: 06-03-2019, 08:18 ]
Warto wyciągnąć przepustnicę i wyczyścić wszystko?
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-03-2019, 09:04   

sprawdź krokowy - ma 6 styków, coś w stylu:

1 2 3
4 5 6

między 1-2, 2-3, 4-5, 5-6 powinno być ok. 30-40 omów
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11184
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-03-2019, 16:06   

Przepustnice zawsze warto wyczyścić. Na pewno nie zaszkodzi, a pomóc może.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.