 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Z34A 1.3] Błąd P0301 |
Autor |
Wiadomość |
MiNos
Nowy Forumowicz
Auto: Colt Cz3 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-08-2020, 08:47 [Z34A 1.3] Błąd P0301
|
|
|
Cześć,
podczas jazdy zapaliła się kontrolka 'check engine' i zaczeło szarpać autem. Podłączyłem przez OBD komórke, odczytałem błędy i widzę że zapisał się:
P0301
Kupiłem nowe świece + jedną cewkę, wymieniłęm wszystko, skasowałem błąd ale niestety po kilku kilometrach błąd oraz szarpanie powróciło.
Co jeszcze mogę zbadać we własnym zakresie (nie jestem mechanikiem więc mam ograniczoną wiedzę w sprawach napraw)?
Czy to może być uszkodzony wtryskiwacz jakiś przepływomierz etc? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-08-2020, 07:55
|
|
|
Czy masz LPG? Za wypadanie zapłonu mogą jeszcze odpowiadać nieszczelne zawory albo nieszczelność w dolocie na kanale kolektora prowadzącym do tego cylindra. Na forum było też kilka przypadków uszkodzonej wiązki zasilającej cewkę cylindra na którym było wypadanie. Przewody przełamywały się niedaleko wtyku wpinanego w cewkę. |
|
|
|
 |
MiNos
Nowy Forumowicz
Auto: Colt Cz3 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-08-2020, 10:38
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Czy masz LPG? Za wypadanie zapłonu mogą jeszcze odpowiadać nieszczelne zawory albo nieszczelność w dolocie na kanale kolektora prowadzącym do tego cylindra. Na forum było też kilka przypadków uszkodzonej wiązki zasilającej cewkę cylindra na którym było wypadanie. Przewody przełamywały się niedaleko wtyku wpinanego w cewkę. |
Dzięki za info zbadam to co opisałeś. W moim przypadku jest to benzyna.
Z tego co żona mi mówiła szarpanie było głównie przy niskich obrotach (tłumaczenie kobiet bywa dziwne) dodając więcej gazu podobno zanikało.
Czy można też brać pod uwagę np brak kompresji? Czy tu błąd był by inny?
[ Dodano: 08-08-2020, 12:11 ]
Poruszałem kablami wokól cewek, wtryskiwacza nad listwą od wtrysków ale nie udało się złapać błędu. Chyba że musiał bym szukać głębiej - czyli iść za silnik ale to chyba tylko z podnośnika albo z kanału można by dostać. |
|
|
|
 |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
|
|
|
 |
|
|