Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A 1.3] Błąd P0301
Autor Wiadomość
MiNos 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Cz3 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 07-08-2020, 08:47   [Z34A 1.3] Błąd P0301

Cześć,
podczas jazdy zapaliła się kontrolka 'check engine' i zaczeło szarpać autem. Podłączyłem przez OBD komórke, odczytałem błędy i widzę że zapisał się:
P0301

Kupiłem nowe świece + jedną cewkę, wymieniłęm wszystko, skasowałem błąd ale niestety po kilku kilometrach błąd oraz szarpanie powróciło.

Co jeszcze mogę zbadać we własnym zakresie (nie jestem mechanikiem więc mam ograniczoną wiedzę w sprawach napraw)?

Czy to może być uszkodzony wtryskiwacz jakiś przepływomierz etc?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-08-2020, 07:55   

Czy masz LPG? Za wypadanie zapłonu mogą jeszcze odpowiadać nieszczelne zawory albo nieszczelność w dolocie na kanale kolektora prowadzącym do tego cylindra. Na forum było też kilka przypadków uszkodzonej wiązki zasilającej cewkę cylindra na którym było wypadanie. Przewody przełamywały się niedaleko wtyku wpinanego w cewkę.
 
 
MiNos 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Cz3 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-08-2020, 10:38   

plecho1 napisał/a:
Czy masz LPG? Za wypadanie zapłonu mogą jeszcze odpowiadać nieszczelne zawory albo nieszczelność w dolocie na kanale kolektora prowadzącym do tego cylindra. Na forum było też kilka przypadków uszkodzonej wiązki zasilającej cewkę cylindra na którym było wypadanie. Przewody przełamywały się niedaleko wtyku wpinanego w cewkę.


Dzięki za info zbadam to co opisałeś. W moim przypadku jest to benzyna.
Z tego co żona mi mówiła szarpanie było głównie przy niskich obrotach (tłumaczenie kobiet bywa dziwne) dodając więcej gazu podobno zanikało.

Czy można też brać pod uwagę np brak kompresji? Czy tu błąd był by inny?

[ Dodano: 08-08-2020, 12:11 ]
Poruszałem kablami wokól cewek, wtryskiwacza nad listwą od wtrysków ale nie udało się złapać błędu. Chyba że musiał bym szukać głębiej - czyli iść za silnik ale to chyba tylko z podnośnika albo z kanału można by dostać.
 
 
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 10-08-2020, 21:17   

Wypróbuj sprawdzenie czujnika zmiennych faz jakie podałem w tym wątku może colcika trapi ta sama usterka:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=111279
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.