Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak ogrzewania w Outlander Phev
Autor Wiadomość
darek9341 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV 2015
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2024
Posty: 2
Skąd: Krosno
Wysłany: 08-11-2025, 12:58   

Na obudowie niewiele pisze. Jedynie coś takiego:
MPT-1-2
PA6T/XT-GF35

Natomiast sprzedający dał taki opis.
DO SAMOCHODU MITSUBISHI ECLIPSE CROSS – Z SILNIKIEM 2.4 MIVEC – KOD SILNIKA 4B12 + HYBRID PLUG IN – O MOCY 188 KM ( 138 KW ) – Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW – NAPĘDEM 4X4 AWD – ROK PRODUKCJI 2021 – LIFT – Z KLIMATYZACJĄ – WERSJA EUROPEJSKA

Zapłaciłem 70zł.
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 462
Skąd: Limerick
Wysłany: 19-11-2025, 16:10   

Czy ktoś wymieniał już może elektryczną pompę płynu chłodzącego? Wydaje mi się, że moja zaczyna umierać. Po pierwsze przy podłączeniu MUT III i odczytaniu błędów pojawił się B1115 Electric water pump malfunction, a po drugie gdy włączyłem tą pompę z MUT'a to się załączyła ale chodziła wydaje mi się, że głośno. Trochę jakby liść w dmuchawie.
Dlatego zastanawiam się czy może już ktoś wymieniał, może miał podobne objawy.
 
 
Timaxin 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Phev 2015 facelift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2025
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-11-2025, 15:14   

Cześć wszystkim,
Outlander PHEV 2015 (facelift) — nie działa ogrzewanie podczas jazdy na prądzie, natomiast z silnika spalinowego grzeje normalnie.

Na początku razem z mechanikiem myśleliśmy, że problem leży w nagrzewnicy elektrycznej 7807A007 — na wejściu było napięcie, ale sam moduł nie reagował, a na schemacie nigdzie nie było napięcia.
Zamówiłem używaną nagrzewnicę i teraz napięcie pojawia się już na płycie, ale samochód dalej się nie grzeje w trybie EV.

Były trzy błędy: B1110, B1111 i B1113. Po wymianie nagrzewnicy została tylko B1110.
Autoryzowany serwis określił ją jako „Elektryczna nagrzewnica3 usterka”, cokolwiek to znaczy.

Pompa działa, ale nie mam pewności co do czystości filtra i sprawności zaworu czterodrogowego.
Nie wiem już, co dalej robić, jutro będę wiedział co z filtrem i zaworem
Czy ktoś ma jakieś myśli co to może być?
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 570
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-11-2025, 19:43   

Sprawdź filtr:
https://www.youtube.com/watch?v=e7IHMXNypI4
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 462
Skąd: Limerick
Wysłany: 20-11-2025, 23:15   

Jeśli ogrzewanie masz gdy pracuje silnik to filterek jest ok. Może być problem z zaworem czterodrogowym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.