 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Brak ogrzewania w Outlander Phev |
| Autor |
Wiadomość |
darek9341
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV 2015
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 08-11-2025, 12:58
|
|
|
Na obudowie niewiele pisze. Jedynie coś takiego:
MPT-1-2
PA6T/XT-GF35
Natomiast sprzedający dał taki opis.
DO SAMOCHODU MITSUBISHI ECLIPSE CROSS – Z SILNIKIEM 2.4 MIVEC – KOD SILNIKA 4B12 + HYBRID PLUG IN – O MOCY 188 KM ( 138 KW ) – Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW – NAPĘDEM 4X4 AWD – ROK PRODUKCJI 2021 – LIFT – Z KLIMATYZACJĄ – WERSJA EUROPEJSKA
Zapłaciłem 70zł. |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 462 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 19-11-2025, 16:10
|
|
|
Czy ktoś wymieniał już może elektryczną pompę płynu chłodzącego? Wydaje mi się, że moja zaczyna umierać. Po pierwsze przy podłączeniu MUT III i odczytaniu błędów pojawił się B1115 Electric water pump malfunction, a po drugie gdy włączyłem tą pompę z MUT'a to się załączyła ale chodziła wydaje mi się, że głośno. Trochę jakby liść w dmuchawie.
Dlatego zastanawiam się czy może już ktoś wymieniał, może miał podobne objawy. |
|
|
|
 |
Timaxin
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Phev 2015 facelift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2025 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-11-2025, 15:14
|
|
|
Cześć wszystkim,
Outlander PHEV 2015 (facelift) — nie działa ogrzewanie podczas jazdy na prądzie, natomiast z silnika spalinowego grzeje normalnie.
Na początku razem z mechanikiem myśleliśmy, że problem leży w nagrzewnicy elektrycznej 7807A007 — na wejściu było napięcie, ale sam moduł nie reagował, a na schemacie nigdzie nie było napięcia.
Zamówiłem używaną nagrzewnicę i teraz napięcie pojawia się już na płycie, ale samochód dalej się nie grzeje w trybie EV.
Były trzy błędy: B1110, B1111 i B1113. Po wymianie nagrzewnicy została tylko B1110.
Autoryzowany serwis określił ją jako „Elektryczna nagrzewnica3 usterka”, cokolwiek to znaczy.
Pompa działa, ale nie mam pewności co do czystości filtra i sprawności zaworu czterodrogowego.
Nie wiem już, co dalej robić, jutro będę wiedział co z filtrem i zaworem
Czy ktoś ma jakieś myśli co to może być? |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 570 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 462 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 20-11-2025, 23:15
|
|
|
| Jeśli ogrzewanie masz gdy pracuje silnik to filterek jest ok. Może być problem z zaworem czterodrogowym. |
|
|
|
 |
|
|
|