|
Brak ogrzewania w Outlander Phev |
| Autor |
Wiadomość |
darek9341
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV 2015
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 08-11-2025, 12:58
|
|
|
Na obudowie niewiele pisze. Jedynie coś takiego:
MPT-1-2
PA6T/XT-GF35
Natomiast sprzedający dał taki opis.
DO SAMOCHODU MITSUBISHI ECLIPSE CROSS – Z SILNIKIEM 2.4 MIVEC – KOD SILNIKA 4B12 + HYBRID PLUG IN – O MOCY 188 KM ( 138 KW ) – Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW – NAPĘDEM 4X4 AWD – ROK PRODUKCJI 2021 – LIFT – Z KLIMATYZACJĄ – WERSJA EUROPEJSKA
Zapłaciłem 70zł. |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 462 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 19-11-2025, 16:10
|
|
|
Czy ktoś wymieniał już może elektryczną pompę płynu chłodzącego? Wydaje mi się, że moja zaczyna umierać. Po pierwsze przy podłączeniu MUT III i odczytaniu błędów pojawił się B1115 Electric water pump malfunction, a po drugie gdy włączyłem tą pompę z MUT'a to się załączyła ale chodziła wydaje mi się, że głośno. Trochę jakby liść w dmuchawie.
Dlatego zastanawiam się czy może już ktoś wymieniał, może miał podobne objawy. |
|
|
|
 |
Timaxin
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Phev 2015 facelift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2025 Posty: 1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-11-2025, 15:14
|
|
|
Cześć wszystkim,
Outlander PHEV 2015 (facelift) — nie działa ogrzewanie podczas jazdy na prądzie, natomiast z silnika spalinowego grzeje normalnie.
Na początku razem z mechanikiem myśleliśmy, że problem leży w nagrzewnicy elektrycznej 7807A007 — na wejściu było napięcie, ale sam moduł nie reagował, a na schemacie nigdzie nie było napięcia.
Zamówiłem używaną nagrzewnicę i teraz napięcie pojawia się już na płycie, ale samochód dalej się nie grzeje w trybie EV.
Były trzy błędy: B1110, B1111 i B1113. Po wymianie nagrzewnicy została tylko B1110.
Autoryzowany serwis określił ją jako „Elektryczna nagrzewnica3 usterka”, cokolwiek to znaczy.
Pompa działa, ale nie mam pewności co do czystości filtra i sprawności zaworu czterodrogowego.
Nie wiem już, co dalej robić, jutro będę wiedział co z filtrem i zaworem
Czy ktoś ma jakieś myśli co to może być? |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 570 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 462 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 20-11-2025, 23:15
|
|
|
| Jeśli ogrzewanie masz gdy pracuje silnik to filterek jest ok. Może być problem z zaworem czterodrogowym. |
|
|
|
 |
MARCONIKUS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi phev 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2025 Posty: 3 Skąd: K-g
|
Wysłany: 04-12-2025, 20:40
|
|
|
Masz może jakieś foty z tej wymiany termostatu i gdzie znajduje się w aucie ?
| darek9341 napisał/a: | Witam, to może ja od siebie coś napiszę, bo w tym tygodniu miałem też problem z brakiem ogrzewania przy rozgrzanym silniku. Mam Outlander a PHEV polift 2015. Filterek u mnie był czysty. Pompka elektryczna do nagrzewnicy działała. Można to poznać po dotknięciu węży wchodzących do nagrzewnicy. Czuć wtedy silne wibracje przepływającej wody. Mimo to węże były lodowate. Podejrzenie padło na zawór czterodrogowy, który jest zaraz poniżej odpowietrznika, obok pompki elektrycznej do wody. W środku obudowy jest wymienny termostat. Sprawdziłem go na stole zalewając wrzątkiem. Nawet nie ruszył.
Na internecie ten zawór jest dosyć drogi jako używka. Ja zamówiłem taki z Mitsubishi Eclipse Crossz 2021 roku, bo wyglądał tak samo na zdjęciach. Okazało się, że obudowa zaworu różni się minimalnie, ale sam wkład termostatu pasuje. Po przełożeniu ogrzewanie ruszyło! Może komuś to pomoże...
Mam wersję z grzałką elektryczną. Grzanie elektryczne działało bez problemu. Pozdrawiam |
|
|
|
|
 |
|
|