Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:02
Check engine
Autor Wiadomość
franki100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 27
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 22-09-2009, 20:43   Check engine

Co oznacza ta kontrolka?? Powiem jeszcze ze mam zatarta pompke paliwa i szukam orginalu, urzywanego i sprawnego...:) Pozdrawiam i dzieki za pomoc
_________________
...Gume pali brat, to jest mój świat...
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2009, 21:33   

Check engine jest to kontrolka odpowiadająca za cały ukla ele sprawności silnika a wiec mówiąc po chłopsku jeśli komputer silnika wykrywa ze coś z silnikiem lub całym systemem sterowania silnika jest coś nie tak to zapala się właśnie kontrolka Check Engine , wtedy należy wpiąć się w gniazdo diagnostyczne kolo nóg kierowcy w sąsiedztwie bezpieczników i czytać błędy z komputera samochodu
 
 
franki100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 27
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 22-09-2009, 22:45   

czyli musze zawitac do majstra z komputerkiem:) :) :)
_________________
...Gume pali brat, to jest mój świat...
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-09-2009, 10:15   

albo z diodą :D
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2009, 18:58   

Lub poczytać forum, zrobić sobie samemu tester, sczytać błędy i napisać jakie to wyskoczyły. I nagle cała rzesza znawców Ci resztę podpowie. Magia forum :)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2009, 22:21   

Noritsu, i VirMan, maja racje po co bić kieszeń kasą innym jak możesz samemu to zrobić i nauczyć się czegoś o swoim aucie
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 23-09-2009, 23:30   

Potwierdzam - ja zacząłem remont auta od zakupienia diody na 12V za 7 zeteł :)
 
 
and.lukas 
Forumowicz

Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 23-09-2009, 23:54   

No to nieźle przepłaciłeś... :mrgreen: A ja mam LED-a za 0.5 zł +rezystor za 0.05 zł....
_________________
Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 24-09-2009, 01:23   

może kupił taką dużą co ma 1,5 cm średnicy :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 24-09-2009, 05:54   

Konkretnie to jest ona po prostu w plastikowej obudowie ;)
 
 
franki100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 27
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 25-09-2009, 11:20   

No powiedzcie mi jak mam zrobic ten tester?? Bo ja sie na tym nie znam wiec czekam na pomoc...:)
_________________
...Gume pali brat, to jest mój świat...
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-09-2009, 11:52   

Było to opisane wielokrotnie. Po raz ostatni podaje wszystko gotowe na talerzu:

http://forum.mitsumaniaki...p=427796#427796

Następnym razem polecam wykazać trochę więcej chęci do użycia wyszukiwarki
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.