Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kontrolka pompy-STRASZY
Autor Wiadomość
motyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Skąd: Raciąż
Wysłany: 24-09-2010, 14:05   kontrolka pompy-STRASZY

Witam.Wczoraj przebyłem ponad 400km.Prowadził mój kolega powód nieistotny,natomiast istotne może być to,że piłował go dużo na 4 biegu na wysokich obrotach.W miesiącu robię 3-4 tyś.Jężdżę dynamicznie,ale nie katuje tak autka tak jak to miało miejsce wczoraj.Silnik w porównaniu z innymi dieslami pracuje bardzo cicho,każdy się dziwi bo to przecież stare silniki.Dziś zauważyłem ,że chwilami coś świergoli, klekocze jak każdy inny diesel.zrobiłem po mieście ze 4 km może. Ze 2 razy zapaliła się i zgasła kontrolka pompy.Podczas jazdy nic się nie dzieje.Czyżby wczorajsza jazda dojechała pompę.w poniedziałek kolejne 400 km do przejechania i się boję.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-09-2010, 14:53   

Wymrugaj błędy i podaj co Ci wyszło. Instrukcja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
motyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Skąd: Raciąż
Wysłany: 24-09-2010, 18:17   

złącze nie jest opisane.Nie wiem które to piny są,nigdy tego nie robiłem.Znalazłem w sieci specyfikacje i chyba dobrze podłączyłem bo mrugało,lecz ja nic z tego mrugania nie zajarzyłem.jeśli chodzi o silnik to:

4 wolne mrugnięcia i 3 szybkie
4 wolne i 7 szybkich

no i chyba tak w kółko

a teraz czy dobrze kumam? wolne mrugnięcia to pierwsza cyfra kodów a szybkie to 2 czy jak to się czyta bo jeśli tak to w abs też mi pokazuje 21,22,23,24

Aha!!! okazało się że to straszy właśnie ta kontrolka co wymruguje błędy :-X
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-09-2010, 20:15   

43 - timming control solenoid valve system
47 - immobilizer system

Kodami abs sie nie przejmuj

Bład 43 opisany http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20867
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9183
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
motyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Skąd: Raciąż
Wysłany: 24-09-2010, 23:39   

Czytałem oba tematy dotyczące tego błędu i przyczyn może być kilka.U mnie z kątem wtrysku coś może być,w zimę ma problem z paleniem a jak w końcu zapali to tak jakby nie chodził na wszystkie gary przez chwile.Znajomy mi powiedział ze to właśnie może być kąt wtrysku przestawiony i dlatego tak się dzieje.Nie zająłem się tym i teraz jak dostał ostro po zaworach mogło się przestawić jeszcze bardziej i to jest przyczyna albo jakiś czujnik tak jak piszą.będę musiał pojechać na kompa.Dzięki za pomoc!!!

błedami abs-u się nie przejmuje,ale przynajmniej chyba wiem dlaczego prędkościomierz zawyża o jakieś 8 km/h.Zauważyłem to jak jechałem z nawigacją i myślałem ze to przez fele 16"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.