 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kontrolka pompy-STRASZY |
Autor |
Wiadomość |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 24-09-2010, 14:05 kontrolka pompy-STRASZY
|
|
|
Witam.Wczoraj przebyłem ponad 400km.Prowadził mój kolega powód nieistotny,natomiast istotne może być to,że piłował go dużo na 4 biegu na wysokich obrotach.W miesiącu robię 3-4 tyś.Jężdżę dynamicznie,ale nie katuje tak autka tak jak to miało miejsce wczoraj.Silnik w porównaniu z innymi dieslami pracuje bardzo cicho,każdy się dziwi bo to przecież stare silniki.Dziś zauważyłem ,że chwilami coś świergoli, klekocze jak każdy inny diesel.zrobiłem po mieście ze 4 km może. Ze 2 razy zapaliła się i zgasła kontrolka pompy.Podczas jazdy nic się nie dzieje.Czyżby wczorajsza jazda dojechała pompę.w poniedziałek kolejne 400 km do przejechania i się boję. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-09-2010, 14:53
|
|
|
Wymrugaj błędy i podaj co Ci wyszło. Instrukcja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 24-09-2010, 18:17
|
|
|
złącze nie jest opisane.Nie wiem które to piny są,nigdy tego nie robiłem.Znalazłem w sieci specyfikacje i chyba dobrze podłączyłem bo mrugało,lecz ja nic z tego mrugania nie zajarzyłem.jeśli chodzi o silnik to:
4 wolne mrugnięcia i 3 szybkie
4 wolne i 7 szybkich
no i chyba tak w kółko
a teraz czy dobrze kumam? wolne mrugnięcia to pierwsza cyfra kodów a szybkie to 2 czy jak to się czyta bo jeśli tak to w abs też mi pokazuje 21,22,23,24
Aha!!! okazało się że to straszy właśnie ta kontrolka co wymruguje błędy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 24-09-2010, 23:39
|
|
|
Czytałem oba tematy dotyczące tego błędu i przyczyn może być kilka.U mnie z kątem wtrysku coś może być,w zimę ma problem z paleniem a jak w końcu zapali to tak jakby nie chodził na wszystkie gary przez chwile.Znajomy mi powiedział ze to właśnie może być kąt wtrysku przestawiony i dlatego tak się dzieje.Nie zająłem się tym i teraz jak dostał ostro po zaworach mogło się przestawić jeszcze bardziej i to jest przyczyna albo jakiś czujnik tak jak piszą.będę musiał pojechać na kompa.Dzięki za pomoc!!!
błedami abs-u się nie przejmuje,ale przynajmniej chyba wiem dlaczego prędkościomierz zawyża o jakieś 8 km/h.Zauważyłem to jak jechałem z nawigacją i myślałem ze to przez fele 16" |
|
|
|
 |
|
|