Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-04-2007, 02:59
Nie odpala - colt 1.5 GLXi '89
Autor Wiadomość
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 16:45   

Sprawa wyglada nastepujaco: iskierka jest, pompka trybi.

Wnioskuje z tego co piszecie ze musze zakupic 4 kondensatorki i pobawic sie w lutowanie, ale czy to na 100% pomoze?

Tak na marginesie bo jak juz pisalem jestem totalnym laikiem (jak na razie), czy suchy bagnet mogl sie przyczynic do tego ze nie moge odpalic auta?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2006, 17:50   

Jasiu napisał/a:
iskierka jest, pompka trybi.
To znaczy że przyczyną Twoich obecnych problemów nie powinno być ECU tylko cewka.

Co do ECU - przelutowac jak najszybciej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-10-2006, 18:11   

a brak oleju uzupelnij
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2006, 18:23   

Jasiu napisał/a:
Tak na marginesie bo jak juz pisalem jestem totalnym laikiem (jak na razie), czy suchy bagnet mogl sie przyczynic do tego ze nie moge odpalic auta?


Zapalała Ci się w czasie jazdy czerwona kontrolka na desce rozdzielczej?
Jeżeli nie to dobrze jeżeli tak to :roll: na kontrolki - zwłaszcza te czerwone trzeba uważać.... Uzupełnij jak najszybciej stan oleju.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-10-2006, 18:43   

Hubeeert napisał/a:
przyczyną Twoich obecnych problemów nie powinno być ECU tylko cewka.


A czemu cewka?

Jak kręcisz rozrusznikiem to niech druga osoba popatrzy po ciemku czy na kablach WN nie ma przebicia.
Kolejna sprawa to czujnik temperatury - chociaż przy padniętym powinien parchać chociaż trochę - bo mrozu nie ma.
Iskra jest pożądna czy coś tam ledwo?
 
 
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 20:47   

Poglaskalem, przytulilem, powiedzialem pare cieplych slow i ..... odpalil. Plyny uzupelnione. Co to iskry to "konia by powalila". ECU zrobie w przyszlym tygodniu.

"na kablach WN" - mozesz troche bardziej rozjasnic??

Czy powodem moich problemow nie moglo byc czasem "brudne" paliwo??

PS. Krzyzak jezeli chcesz miejsce na swoja strone na serverze (Mb pod dostatkiem) to odezwij sie do mnie na gg 3536668. Proponuje tylko i wylacznie miejsce na strone (bez domeny)
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 20:52   

Jasiu napisał/a:
"na kablach WN" - mozesz troche bardziej rozjasnic??


zrob tak jak pisal wojmi w innym temacie

ciemna noc
bierzesz spryskiwacz do kwiatow
woda do pelna
odpalasz
i pryskasz
i patrzysz - jak dyskoteka - kable do wymiany
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-10-2006, 21:50   

josie napisał/a:
Jak kręcisz rozrusznikiem to niech druga osoba popatrzy po ciemku czy na kablach WN nie ma przebicia


Podłączę się tu. Sam nie wiem co myśleć o tym "świeceniu" kabli. Mam nową kopułkę i palec (Beru-Germany), nowe świece (NGK Japan) i już drugi komplet kabli WN w ciągu kilku miesięcy. Obydwa komplety świecą aż strach. Pierwszy był Champion, a teraz założony jest komplet z JC. Czasami, choć rzadko zdarza się, że "wypadnie" mi zapłon po odpaleniu zimnego silnika. Tak na odcinku pierwszych 2 km max. Później nie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zaczyna mnie to irytować.

P.S. Kable nie "kopią". Tylko "świecą". Sprawdzałem.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 23:08   

Jasiu napisał/a:
Tak na marginesie bo jak juz pisalem jestem totalnym laikiem (jak na razie), czy suchy bagnet mogl sie przyczynic do tego ze nie moge odpalic auta?
To żart czy mówisz serio,jak długo jeździłeś to powodzenia życzę. A jak iskra jest dobra to nie cewka. ustaw zapłon, a jak to nie pomoże to rozrząd się przestawił.
 
 
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2006, 09:33   

kostuch napisał/a:
To żart czy mówisz serio,jak długo jeździłeś to powodzenia życzę.


Plyny sprawdzam raz w miesiacu, czyli nie moglem dlugo jezdzic z suchym bagnecikiem. Ktos sie orientuje ile zaplace za samo przylutowanie 4 kondensatorow do ECU (sam wszystko powyciagam i zamontuje. Chodzi o sam lut)? I jeszcze jedno pytanie natury technicznej. Czym moze byc spowodowane "skakanie po obrotach" na "luzie"??
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-10-2006, 10:59   

Jasiu napisał/a:
Ktos sie orientuje ile zaplace za samo przylutowanie 4 kondensatorow do ECU


Myślę że max 20zł

Jasiu napisał/a:
Czym moze byc spowodowane "skakanie po obrotach" na "luzie"??


Brudną i niewyregulowaną przepustnicą --> strona Krzyzaka
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2006, 11:20   

josie napisał/a:


Jasiu napisał/a:
Czym moze byc spowodowane "skakanie po obrotach" na "luzie"??


Brudną i niewyregulowaną przepustnicą --> strona Krzyzaka


i jeszcze z milionem innych rzeczy...
slabymi odczytami z lambdy, dziadowymi kablami WN, syfkiem na palcu itd itp
 
 
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 07-10-2006, 11:31   

Mysle ze najpierw posprawdzam wszystkie czujniki, zaopiekuje sie ECU, a pozniej zobacze co da sie zrobic z lambda. Jak dalej cos nie bedzie mi pasowalo to napisze tutaj co to jest i dlaczego mnie denerwuje, a jak na razie wielkie dzieki za wskazowki
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2006, 23:34   

Te skoki obrotów mogą, ale nie muszą potwirdzać teorii o przestawionym zapłonie, lub rozrządzie. Ale jest wiele przyczyn. Zastanawia mnie tylko to poco chcesz przelutowywać kondensatory, jeżeli z tego co opisujesz to one są ok.
 
 
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2006, 15:15   

kostuch napisał/a:
Zastanawia mnie tylko to poco chcesz przelutowywać kondensatory, jeżeli z tego co opisujesz to one są ok.


Bo z tego co tutaj wyczytalem i nie tylko tutaj to te kondensatorki traca swoje wartosci po 7-8 latach a moj Colt jest '89 wiec zdaloby sie przelutowac ukladzik (wole to zrobic puki mam fundusze bo student lubi popic a na to pieniazki szybko sie rozchodza :P )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.