Przesunięty przez: Hubeeert 30-04-2007, 02:59 |
Nie odpala - colt 1.5 GLXi '89 |
Autor |
Wiadomość |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 16:45
|
|
|
Sprawa wyglada nastepujaco: iskierka jest, pompka trybi.
Wnioskuje z tego co piszecie ze musze zakupic 4 kondensatorki i pobawic sie w lutowanie, ale czy to na 100% pomoze?
Tak na marginesie bo jak juz pisalem jestem totalnym laikiem (jak na razie), czy suchy bagnet mogl sie przyczynic do tego ze nie moge odpalic auta? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-10-2006, 17:50
|
|
|
Jasiu napisał/a: | iskierka jest, pompka trybi. | To znaczy że przyczyną Twoich obecnych problemów nie powinno być ECU tylko cewka.
Co do ECU - przelutowac jak najszybciej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 06-10-2006, 18:11
|
|
|
a brak oleju uzupelnij |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-10-2006, 18:23
|
|
|
Jasiu napisał/a: | Tak na marginesie bo jak juz pisalem jestem totalnym laikiem (jak na razie), czy suchy bagnet mogl sie przyczynic do tego ze nie moge odpalic auta? |
Zapalała Ci się w czasie jazdy czerwona kontrolka na desce rozdzielczej?
Jeżeli nie to dobrze jeżeli tak to na kontrolki - zwłaszcza te czerwone trzeba uważać.... Uzupełnij jak najszybciej stan oleju. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-10-2006, 18:43
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | przyczyną Twoich obecnych problemów nie powinno być ECU tylko cewka. |
A czemu cewka?
Jak kręcisz rozrusznikiem to niech druga osoba popatrzy po ciemku czy na kablach WN nie ma przebicia.
Kolejna sprawa to czujnik temperatury - chociaż przy padniętym powinien parchać chociaż trochę - bo mrozu nie ma.
Iskra jest pożądna czy coś tam ledwo? |
|
|
|
 |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 20:47
|
|
|
Poglaskalem, przytulilem, powiedzialem pare cieplych slow i ..... odpalil. Plyny uzupelnione. Co to iskry to "konia by powalila". ECU zrobie w przyszlym tygodniu.
"na kablach WN" - mozesz troche bardziej rozjasnic??
Czy powodem moich problemow nie moglo byc czasem "brudne" paliwo??
PS. Krzyzak jezeli chcesz miejsce na swoja strone na serverze (Mb pod dostatkiem) to odezwij sie do mnie na gg 3536668. Proponuje tylko i wylacznie miejsce na strone (bez domeny) |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 20:52
|
|
|
Jasiu napisał/a: | "na kablach WN" - mozesz troche bardziej rozjasnic?? |
zrob tak jak pisal wojmi w innym temacie
ciemna noc
bierzesz spryskiwacz do kwiatow
woda do pelna
odpalasz
i pryskasz
i patrzysz - jak dyskoteka - kable do wymiany |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-10-2006, 21:50
|
|
|
josie napisał/a: | Jak kręcisz rozrusznikiem to niech druga osoba popatrzy po ciemku czy na kablach WN nie ma przebicia |
Podłączę się tu. Sam nie wiem co myśleć o tym "świeceniu" kabli. Mam nową kopułkę i palec (Beru-Germany), nowe świece (NGK Japan) i już drugi komplet kabli WN w ciągu kilku miesięcy. Obydwa komplety świecą aż strach. Pierwszy był Champion, a teraz założony jest komplet z JC. Czasami, choć rzadko zdarza się, że "wypadnie" mi zapłon po odpaleniu zimnego silnika. Tak na odcinku pierwszych 2 km max. Później nie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zaczyna mnie to irytować.
P.S. Kable nie "kopią". Tylko "świecą". Sprawdzałem. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 23:08
|
|
|
Jasiu napisał/a: | Tak na marginesie bo jak juz pisalem jestem totalnym laikiem (jak na razie), czy suchy bagnet mogl sie przyczynic do tego ze nie moge odpalic auta? | To żart czy mówisz serio,jak długo jeździłeś to powodzenia życzę. A jak iskra jest dobra to nie cewka. ustaw zapłon, a jak to nie pomoże to rozrząd się przestawił. |
|
|
|
 |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2006, 09:33
|
|
|
kostuch napisał/a: | To żart czy mówisz serio,jak długo jeździłeś to powodzenia życzę. |
Plyny sprawdzam raz w miesiacu, czyli nie moglem dlugo jezdzic z suchym bagnecikiem. Ktos sie orientuje ile zaplace za samo przylutowanie 4 kondensatorow do ECU (sam wszystko powyciagam i zamontuje. Chodzi o sam lut)? I jeszcze jedno pytanie natury technicznej. Czym moze byc spowodowane "skakanie po obrotach" na "luzie"?? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-10-2006, 10:59
|
|
|
Jasiu napisał/a: | Ktos sie orientuje ile zaplace za samo przylutowanie 4 kondensatorow do ECU |
Myślę że max 20zł
Jasiu napisał/a: | Czym moze byc spowodowane "skakanie po obrotach" na "luzie"?? |
Brudną i niewyregulowaną przepustnicą --> strona Krzyzaka |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2006, 11:20
|
|
|
josie napisał/a: |
Jasiu napisał/a:
Czym moze byc spowodowane "skakanie po obrotach" na "luzie"??
Brudną i niewyregulowaną przepustnicą --> strona Krzyzaka |
i jeszcze z milionem innych rzeczy...
slabymi odczytami z lambdy, dziadowymi kablami WN, syfkiem na palcu itd itp |
|
|
|
 |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 07-10-2006, 11:31
|
|
|
Mysle ze najpierw posprawdzam wszystkie czujniki, zaopiekuje sie ECU, a pozniej zobacze co da sie zrobic z lambda. Jak dalej cos nie bedzie mi pasowalo to napisze tutaj co to jest i dlaczego mnie denerwuje, a jak na razie wielkie dzieki za wskazowki |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2006, 23:34
|
|
|
Te skoki obrotów mogą, ale nie muszą potwirdzać teorii o przestawionym zapłonie, lub rozrządzie. Ale jest wiele przyczyn. Zastanawia mnie tylko to poco chcesz przelutowywać kondensatory, jeżeli z tego co opisujesz to one są ok. |
|
|
|
 |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2006, 15:15
|
|
|
kostuch napisał/a: | Zastanawia mnie tylko to poco chcesz przelutowywać kondensatory, jeżeli z tego co opisujesz to one są ok. |
Bo z tego co tutaj wyczytalem i nie tylko tutaj to te kondensatorki traca swoje wartosci po 7-8 latach a moj Colt jest '89 wiec zdaloby sie przelutowac ukladzik (wole to zrobic puki mam fundusze bo student lubi popic a na to pieniazki szybko sie rozchodza ) |
|
|
|
 |
|