Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] CHEK AWARIA RATUNKU
Autor Wiadomość
Jacenty76 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubischi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 10
Skąd: BIAŁOGARD
Wysłany: 29-07-2010, 23:17   [E54A 2.0 V6] CHEK AWARIA RATUNKU

Panowie ratujcie. spieszyło mi się troche i przy wyprzedzaniu na 3 pociągnołem 160km/h nagle troche zaczeły wariować obroty i spadła moc na 3 lub 4 gary . zatrzymałem się bo spanikowałem te auto przez 3 lata mnie nie zawiodło.Zgasiłem motor a tu nic ledwo chodzi obrotów 0 . Aaa o od razu zapalił się CHEK . po chwili zapaliłem znowu ruszyłem i nagle zaczął znowu normalnie chodzić zgasł CHEK ale tylko na 5 minut po pierwszym przyspieszeniu znowu stało się to samo i tak już na tych 3 garach dojechałem do chaty 10 km . Co robić . MAM 2 LETNIĄ SEKWENCJE NA KTÓRĄ PO AWARI NIE PRZEŁAŃCZA TYLKO CHODZI NA BENZYNIE ALE OBROTY PRAWIE 0. to coś z prądem ale co RATUJCIE POJUTRZE WYJAZD.
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 29-07-2010, 23:37   

Raczej dziwna sprawa, pasowałoby najpierw błędy sprawdzić, skoro CE świeci. Będzie ciężko zobaczyć, czy na wszystkich świecach jest iskra po pierwsze. Jeśli nie pracuje na wszystkie cylindry...a jak zachowuje się obrotomierz? Tak jakby "czkawki" dostawał? Ja w swoim nowym nabytku mam na 99% moduł zapłonowy do roboty. Sam moduł składa się z 3 PT i bramki cyfrowej, która podaje sygnał do obrotomierza i ECU. Jeżeli padł tylko jeden z 3 PT to będzie działał na 4 cylindry (1 PT = 2cyl.), w ten sposób, że po jednym cyl na głowicę będzie bez iskry. Jeżeli na jednym z przedniej głowicy nie będzie iskrzyć, to prawdopodobnie w tylnej drugi nie będzie pracował. Tak samo jest z cewkami (1 na 2 cyl.) Nie zmienia to faktu, że cały moduł może być do wymiany, bo wszystko jest zespolone.

Drugi problem, to być może czujnik położenia wałka rozrządu?

Sprawdź błędy to może dowiemy się czegoś więcej.

PS. Przepraszam za długie teksty :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
adrianjanek19 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 1.8 glsi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: szydłowiec
Wysłany: 13-11-2010, 19:51   

w jaki sposób samemu można sprawdzić błędy??
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 13-11-2010, 20:08   

moduł zapołonowy, na bank.... ja miałem to samo identyko sytuacja.... szybka jazda nagle cos pierdutło i zacząl pracować na 4 cylindry oraz błędne wskazania obrotomierza... najłatwiej spradzic na ktorych cewkach nie ma iskry.... zapewne nie masz na jednej z trzech.... i nawet jak je zamienisz miejscami to i tak nic nie da.... moduł to jest taka kosteczka pod przepustnicą wchodza w nia dwie wtyczki... wymiana szybka.... ile on kosztuje nie wiem...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11149
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-11-2010, 20:47   

adrianjanek19, zrobisz to tak: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
Tomek15 
Forumowicz

Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 98
Skąd: Głogów
Wysłany: 13-11-2010, 22:33   

W zielonej górze gość regeneruje moduły zapłonowe koszt 200 zł
miałem to samo u siebie raz chodził raz nie , poszukaj na allegro tam się ogłaszał jesli nie to wpisz w szukajce , po regeneracji chodzi jak ta lala.

Pozdrawiam Tomek
_________________
Galant V6 2.0 automat sedan
 
 
adrianjanek19 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 1.8 glsi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: szydłowiec
Wysłany: 15-11-2010, 22:44   

jak juz mi przedstawiliście sytuacje jak to wygląda to znajdę gdzieś na forum liste kodów usterek??
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-11-2010, 23:32   

Znajdziesz tutaj kody
 
 
djjarosz 
Mitsumaniak
dorek

Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 12 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-11-2010, 18:14   

Polecam tego gościa z Zielonej Góry. Zregenerował mi aparat zapłonowy, który śmigał bez najmniejszych problemów aż do śmierci Galusia. Koszt regeneracji to 220 pln.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.