[E54A 2.0 V6] CHEK AWARIA RATUNKU |
Autor |
Wiadomość |
Jacenty76
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubischi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 10 Skąd: BIAŁOGARD
|
Wysłany: 29-07-2010, 23:17 [E54A 2.0 V6] CHEK AWARIA RATUNKU
|
|
|
Panowie ratujcie. spieszyło mi się troche i przy wyprzedzaniu na 3 pociągnołem 160km/h nagle troche zaczeły wariować obroty i spadła moc na 3 lub 4 gary . zatrzymałem się bo spanikowałem te auto przez 3 lata mnie nie zawiodło.Zgasiłem motor a tu nic ledwo chodzi obrotów 0 . Aaa o od razu zapalił się CHEK . po chwili zapaliłem znowu ruszyłem i nagle zaczął znowu normalnie chodzić zgasł CHEK ale tylko na 5 minut po pierwszym przyspieszeniu znowu stało się to samo i tak już na tych 3 garach dojechałem do chaty 10 km . Co robić . MAM 2 LETNIĄ SEKWENCJE NA KTÓRĄ PO AWARI NIE PRZEŁAŃCZA TYLKO CHODZI NA BENZYNIE ALE OBROTY PRAWIE 0. to coś z prądem ale co RATUJCIE POJUTRZE WYJAZD. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 29-07-2010, 23:37
|
|
|
Raczej dziwna sprawa, pasowałoby najpierw błędy sprawdzić, skoro CE świeci. Będzie ciężko zobaczyć, czy na wszystkich świecach jest iskra po pierwsze. Jeśli nie pracuje na wszystkie cylindry...a jak zachowuje się obrotomierz? Tak jakby "czkawki" dostawał? Ja w swoim nowym nabytku mam na 99% moduł zapłonowy do roboty. Sam moduł składa się z 3 PT i bramki cyfrowej, która podaje sygnał do obrotomierza i ECU. Jeżeli padł tylko jeden z 3 PT to będzie działał na 4 cylindry (1 PT = 2cyl.), w ten sposób, że po jednym cyl na głowicę będzie bez iskry. Jeżeli na jednym z przedniej głowicy nie będzie iskrzyć, to prawdopodobnie w tylnej drugi nie będzie pracował. Tak samo jest z cewkami (1 na 2 cyl.) Nie zmienia to faktu, że cały moduł może być do wymiany, bo wszystko jest zespolone.
Drugi problem, to być może czujnik położenia wałka rozrządu?
Sprawdź błędy to może dowiemy się czegoś więcej.
PS. Przepraszam za długie teksty |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
adrianjanek19
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 glsi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: szydłowiec
|
Wysłany: 13-11-2010, 19:51
|
|
|
w jaki sposób samemu można sprawdzić błędy?? |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 13-11-2010, 20:08
|
|
|
moduł zapołonowy, na bank.... ja miałem to samo identyko sytuacja.... szybka jazda nagle cos pierdutło i zacząl pracować na 4 cylindry oraz błędne wskazania obrotomierza... najłatwiej spradzic na ktorych cewkach nie ma iskry.... zapewne nie masz na jednej z trzech.... i nawet jak je zamienisz miejscami to i tak nic nie da.... moduł to jest taka kosteczka pod przepustnicą wchodza w nia dwie wtyczki... wymiana szybka.... ile on kosztuje nie wiem... |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 13-11-2010, 22:33
|
|
|
W zielonej górze gość regeneruje moduły zapłonowe koszt 200 zł
miałem to samo u siebie raz chodził raz nie , poszukaj na allegro tam się ogłaszał jesli nie to wpisz w szukajce , po regeneracji chodzi jak ta lala.
Pozdrawiam Tomek |
_________________ Galant V6 2.0 automat sedan |
|
|
|
 |
adrianjanek19
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 glsi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: szydłowiec
|
Wysłany: 15-11-2010, 22:44
|
|
|
jak juz mi przedstawiliście sytuacje jak to wygląda to znajdę gdzieś na forum liste kodów usterek?? |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-11-2010, 23:32
|
|
|
Znajdziesz tutaj kody |
|
|
|
 |
djjarosz
Mitsumaniak dorek
Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 12 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-11-2010, 18:14
|
|
|
Polecam tego gościa z Zielonej Góry. Zregenerował mi aparat zapłonowy, który śmigał bez najmniejszych problemów aż do śmierci Galusia. Koszt regeneracji to 220 pln. |
|
|
|
 |
|