Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Owczar
18-03-2014, 13:09
Skrzynia
Autor Wiadomość
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-12-2011, 19:22   

komarsnk napisał/a:
A jaki masz przebieg, że jest aż taka masakra?


Niby 200tys, ale biegi nie wchodziły mi za dobrze zgrzytały do 3jki.
Tu macie ich stronke oni tylko skrzyniami się zajmują to chyba wiedza co robią..mam nadzieję
http://www.leja-serwis.pl/oferta.html

Krzyzak napisał/a:
otóż to
polecam wysłać skrzynię do Tomka Michalaka
albo nawet pojechać do niego - wyjdzie taniej a będzie pewniej :)


Już rozebrali i mają auto na warsztacie to nie ma sensu kombinowac, mówił że wałek sprzęgłowy jest do wymiany i że mają skrzynię w bardzo dobrym stanie i z niej poprzekładają.
w sumie sprzęgło jeszcze wymienią - dał mi wybór mimo wszystko, albo tysiąc i łożysko wymienią bez gwarancji albo 2.5 i to co napisałem.

Jak odbiorę auto to dam Wam znać co i jak.

[ Dodano: 22-12-2011, 11:12 ]
Witam.

Dzisiaj odebrałem auto, po pierwsze jest już cisza, łożyska powymieniane - biegi wchodzą o niebo lepiej niż przedtem (zapewne sprawa synchronizatorów), redukcja z 2 na 1 bez problemu (na ogół staram się tak nie redukować póki pojazd się toczy ale był z tym problem imo), sprzęgło wymienione na EXEDY ładnie bierze i nie trzeba deptać tak mocno jak to było na wcześniejszym.
Pracownik pokazywał mi stare sprzęgło było wymienione ale częściowo i nie brało na całości.
Co do 5tego biegu o którym pisałem to pokazywał mi także wałek sprzęgłowy, koło zębate miało luzy na wałku są tam takie nacięcia trapezowe które w moim przypadku były już pozaokrąglane i mocno wyrobione.
6 miesięcy gwarancji, plomba na skrzyni.
Ogólnie goście widać znają się na rzeczy i dobrze że wszystko fajnie działa ale trochę ból w kieszeni:).
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 30-12-2011, 21:23   

Witam. Czy może mi ktoś podesłać jakieś foto gdzie się znajduje wlew oleju do manualnej skrzyni biegów 2.5V6 ? I gdzie się znajduje jakaś podziałka
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 30-12-2011, 23:08   



wlewasz aż będzie się wylewało nie ma miarki
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 31-12-2011, 10:59   

Chłopaki nie wiem czy nie przegiąłem ale zacznę od początku.
Jak zmieniałem łożyska w skrzyni zalałem olej total 75W80 gl4. Wlałem tyle żeby się wylewało z przez śrubkę od wlewu. kiedy poziom się wyrównał zakręciłem. Niestety 2 bieg wchodził tylko delikatnie lepiej i czasem zgrzytał.
Niestety z mojego niedopatrzenia musiałem nierówno nałożyć uszczelniacz pod dekielkiem od koła wstecznego biegu i sączył się olej. Zauważyłem to niedawno więc spuściłem olej uszczelniłem nieszczelność i wlewałem olej strzykawką. Kiedy to robiłem wpadł mi do głowy pomysł żeby wlać jakieś 150ml więcej oleju i szybko zakręcić śrubkę.
Stwierdziłem że trzeba się przejechać więc do dzieła. pierwsza zmiana biegów i dalej to samo. 2 bieg nie wchodzi ładnie. ale że jechałem do sklepu po doładowanie do koma musiałem 2 biegu użyć parę razy. Z każdą zmianą było lepiej. Teraz nie ma problemu z szybką zmianą z 1biegu na drugi.

Może ktoś też spróbuje i da znać czy pomogło? Za dużą ilość łatwo zlać.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 31-12-2011, 18:17   

Po odkręceniu filtra powietrza jest jakiś wlew zatkany gumowym korkiem co to może być?
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 31-12-2011, 18:33   

bprzemo13 napisał/a:
Po odkręceniu filtra powietrza jest jakiś wlew zatkany gumowym korkiem co to może być?

to nie wlew tylko odpowietrzenie skrzyni biegów :wink:
 
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 31-12-2011, 20:09   

Ale olej tam też można wlać?
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 02-01-2012, 17:29   

Teoretycznie tak. Olej i tak ścieknie w prawidłowe miejsce. Ale nie będziesz wiedział ile go wlać.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
ukasz 
Nowy Forumowicz
ukasz

Auto: galant 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 22
Skąd: Nisko
Wysłany: 05-01-2012, 16:08   

Witam

Panowie mam pytanie:
wysłałem ostatnio skrzynie do Malika na regeneracje niby mówił że wszystko już z nią w porządku, zakpiłem również kompletne sprzęgło ale po zmotnowaniu do kupy dalej coś trzeszczy, ale tylko na biegu jałowym na puszczonym sprzęgle jak wcisnę sprzęgło nie słychać nic, jak przyśpieszam również cisza. Czy ktoś orientuję się co to może być?
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 06-01-2012, 20:55   

Koledzy może ktoś podesłać mi linka do manuala jak wymienić synchronizatory bo przejżałem tamat i nie mogę znaleźć. Chcialem tylko zobaczyć czy samemu dałbym rade :D

[ Dodano: 06-01-2012, 22:44 ]
Dzięki kolego :D
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
eggforever 
Forumowicz
EFE


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 197
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-01-2012, 00:15   

Koledzy czy oprócz Japaneze można gdzieś indziej w dobrej cenie dostać komplet łożysk i uszczelniaczy do skrzyni biegów?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-01-2012, 00:18   

eggforever napisał/a:
Koledzy czy oprócz Japaneze można gdzieś indziej w dobrej cenie dostać komplet łożysk i uszczelniaczy do skrzyni biegów?


Tak , w kazdym dobrym sklepie z łożyskami podając wymiary łożysk .
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 07-01-2012, 00:23   

eggforever, jak bys mial katalogowy numer np z IC to moge ci pomoc mam tam najwieksze znizki jakie sie da :P
 
 
eggforever 
Forumowicz
EFE


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 197
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-01-2012, 00:52   

Chodzi mi o koyo, które są polecane w tym temacie. Oznaczeń łożysk nie mam gdyż nie wiem dokładnie jakie oznaczenie ma moja skrzynia (98 rok 2.0 benzyna, manualna). Jestem po przeczytaniu niemal całego tego tematu i jedni polecają wymianę kompletu 6 łożysk a inni aby wymieniać parami. Objawy mam tragiczne. Jak wciskam sprzęgło to wyje skrzynia, to samo mam je puszczając, dodatkowo na biegu jałowym słychać jakieś zgrzyty.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-01-2012, 01:22   

eggforever napisał/a:
Jak wciskam sprzęgło to wyje skrzynia, to samo mam je puszczając,

Łożysko oporowe sprzęgła

eggforever napisał/a:
dodatkowo na biegu jałowym słychać jakieś zgrzyty.

Masz to samo co ja czyli do wymiany oba łożyska na wałku sprzęgłowym - w ciągu najbliższych dwóch tygodni będę to robił (tzn. ktoś będzie robił :P ) i zdam relację.
Części już mam - od japazeza...
Czy trzeba wszystkie? Nie wiem... Podczas jasny wyje?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.