Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
Tuning Turbiaka
Autor Wiadomość
jaco2g 
Nowy Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 15-05-2018, 23:09   

Różnica w cenie między 2,25" a 2,5" na hurtowni w mojej okolicy jest 4,20 za metr więc to głupstwo. Na kolanku jest 6 zika różnicy więc też śmiech i wszystko co trzeba mają w calach.
Tak więc kwota nie ma w tym przypadku wielkiego znaczenia tylko odpowiednia średnica. W 3" już bym nie szedł bo reszta wydechu jest trudniejsza do ucywilizowania a przelotu pełnego nie chcę. Jakby nie patrzeć ma mi Outek służyć do codziennego poruszania się i nie chcę ogłuszyć dzieciaka.
Moce rzędu 260-270 KM to optymalna wartość jak na to w co celuję.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5364
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 09-06-2018, 00:21   

Jakby ktoś chciał to zwolniła mi się ta rurka wraz ze silikonami turbo works. Jak coś to PW.



[ Dodano: 13-07-2018, 10:38 ]
Pora na kolejny punkt w modyfikacji O1T. Zamówiłem bandaż bazaltowy którym owinę orurowanie fmic oraz wydech od DP aż do katalizatora jeżeli wystarczy ;-) zdjęcia wkrótce.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-07-2018, 13:24   

To w temacie tuningu turbiaka ja podpytam wiedzących o sterownik silnika.

Chcę podnieść moc.

Byłem w VTG i TomaRacing. Ani jedni ani drudzy nie mogą skomunikować się z komputerem.

Myślę żeby wybrać się w podróż do RS Motorsport ale nie jestem pewny czy oni coś zdziałają.

Oczywiście wniosek z powyższego jest taki, że mam ten oporny na wszystko komputer z którym nie każdy (o ile w ogóle ktoś) potrafi coś z nim zrobić.

Może ma ktoś w tym temacie doświadczenie i wie co robić ?
_________________

 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5364
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-07-2018, 15:18   

Z tego co się orientuję RS dają sobie radę od jakiegoś czasu ze wszystkimi sterownikami. Więc jak się wbijesz w termin to możesz śmiało jechać.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-07-2018, 22:28   

No niestety skontaktowałem się z nimi i nie dotykają Outka z tym sterownikiem 🙁
_________________

 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21-07-2018, 21:55   

Na 99% masz ten sam sterownik co ja a zarazem całkiem inny niż np Bzyk.
Mi zrobili . Sądzę że się nie dotykają bo same zgranie mapy trwa wieki - parę godzin i drugie tyle wgranie nie wspominając o poprawkach. Trochę mnie zestresowales ale mam nadzieję że jak u mnie zaczęli to skończą bo będę jechać na remap. Ale spokojnie zostaje Ci 4turbo Katowice. Oni zrobią.
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Miku 
Forumowicz
Miku

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-07-2018, 16:13   

Jeszcze w TomaRacing ktoś kto był na urlopie jak tam podjechałem może pomoc wiec sprawdzę. A jak nie to wycieczka do Katowic 🙂. Dobrze ze mówisz o 4turbo bo zupełnie o nich zapomniałem. Po tym jak wynieśli się z Warszawy w ich miejsce jest 4motors ale to już zupełnie inna firma i ludzie.
_________________

 
 
Twardy 
Forumowicz


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018
Posty: 84
Skąd: się biorą dzieci?!
Wysłany: 26-07-2018, 18:20   

Byłem na początku tygodnia w firmie 44tuning u mnie w mieście https://44tuning.pl/, specjalizują się w chipowaniu i startach w wyścigach rajdowych. Po rozmowie z właścicielem jak to powiedział " zjadł zęby na silnikach w Lancerach Evo i miał kilka O1T na chipie" realny przyrost ok.30KM i 50Nm... ale, nim się tego podejmą to MUSZĄ sprawdzić silnik w jakiej jest kondycji, tzn. diagnostyka, pomiary, hamownia i sprawdzenie szczelności oraz zużycia silnika - cena 1800zł sam początek zabawy nim silnik dostanie wirusa. Jak się na to zapatrujecie?
_________________
Było tego sporo :D

Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T :D
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5364
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 26-07-2018, 21:44   

Podejście dobre, takie przyrosty to nawet na serii bez dłubania wyjdą. Do tego wszystkiego nie wolno zapominać o AFR podczas wirusowania.

[ Dodano: 27-07-2018, 21:32 ]
Kolejny punkt modyfikacji O1T: bandaż bazaltowy na FMIC oraz wydech.



[ Dodano: 03-08-2018, 22:19 ]
Uwaga ważne ogłoszenie:

RS Motorsport z siedzibą w miejscowości Wola Cicha 150 poprosiło mnie aby przekazać że wszyscy posiadacze Outlandera Turbo którzy chcą zrobić modyfikacje oprogramowania w swoich samochodach po raz pierwszy mogą to zrobić bez względu na posiadany sterownik po wcześniejszym uzgodnieniu ze mną (Bzyk_R1) poprzez wiadomość PW szczegółów jakie należy spełnić przed remapem.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 291
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 14-08-2018, 14:05   

Czy ktoś odwiedzał Kreatora Mocy? Mają w ofercie O1T z szacowanym przyrostem +40 KM/Nm. Może warto tam podjechać po wkładce, pompie i świeczkach.

ps. Bzyk_R1 rura z silikonami aktualna?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5364
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-08-2018, 14:19   

Nie ma żadnego przymusu jechać pod Rzeszów, nawet bym Cię namawiał żebyś sprawdził w innym źródle jak "robią" O1T. Jeszcze radził bym uwolnić wydech do tego powyżej.

Rura nie aktualna. Ale potrzebujesz kolanko 51/57 mm około 30cm rurki nierdzewnej fi 57mm oraz łącznik prosty 57mm i 4 opaski. Pół godziny roboty łącznie z docinaniem i fazowaniem rury.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 14-08-2018, 15:24   

Tiamat napisał/a:
ps. Bzyk_R1 rura z silikonami aktualna?

Hihi zgarnąłem ją ja Tiamat i mogę potwierdzić, że jest różnica na plus, nie będę pisał że duża czy mała bo to pojęcie względne ale da się odczuć także polecam ten mod jako jeden z pierwszych i tańszych taki na szybko.
Dodatkowo potwierdzam
Bzyk_R1 napisał/a:
uwolnić wydech

Sporo to blokuje - ja tylko usunąłem i wspawałem zwykłą rurę z plecionką, żadne tam kwasówki nierdzówki :P - nie mam zdjęcia kata ale był przytkany około 10-15% wlotu na przekroju. Oczywiście obydwa katalizatory out :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Twardy 
Forumowicz


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018
Posty: 84
Skąd: się biorą dzieci?!
Wysłany: 14-08-2018, 15:41   

Ja się dzisiaj pozbyłem jednego kata, pozostał jeszcze ten który jest przy silniku :twisted: po tych kilkunastu kilometrach które zrobiłem, śmiem twierdzić że trochę odmuliło to Miśka :D
_________________
Było tego sporo :D

Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T :D
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 291
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 14-08-2018, 16:46   

A czy wyrzucenie kata/katów wiąże się z jakąś modyfikacją elektroniki? Jakieś oszukiwanie lambdy? Nie wiem jak jest tutaj. W dwóch poprzednich mitsu nie było problemu.
 
 
Twardy 
Forumowicz


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2018
Posty: 84
Skąd: się biorą dzieci?!
Wysłany: 14-08-2018, 22:15   

Tiamat napisał/a:
A czy wyrzucenie kata/katów wiąże się z jakąś modyfikacją elektroniki? Jakieś oszukiwanie lambdy? Nie wiem jak jest tutaj. W dwóch poprzednich mitsu nie było problemu.


W przypadku drugiego kata sonda jest przed katalizatorem, więc tłumikarze ładnie ucięli kata i sonda została. W piątek będę miał możliwość zrobić zdjęcia jak to wygląda :wink:
_________________
Było tego sporo :D

Polonez Atu
VA C20NE 115KM
VB 20DTL+ 118KM
A4 B5 1.8T Q 190KM
Calibra C20XE 150KM
AG Z20LET 243KM
Omega B FL 3.2 V6 218KM
Mitsu O1T :D
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105501
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.