Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:55
[I 2.0T] Brak połączenia OBD
Autor Wiadomość
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-11-2016, 20:31   [I 2.0T] Brak połączenia OBD

Po montażu instalacji gazowej nie można się połączyć przez OBD. Próbowałem z kilkoma kompami, bez efektu, dopiero kiedy wyciągnąłem bezpiecznik od lpg połączyłem się.
Mieliście podobnie, jaka może być przyczyna? Instalacja Stag Qbox.
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-11-2016, 21:05   

Masz sterownik LPG z OBD i jest połączony z OBD auta i jako pierwszy łączy się ze sterownikiem silnika co uniemożliwia podpięcie się innym interfejsem. Prawdopodobnie da się wyłączyć ten moduł OBD przyciskiem od LPG, w sterowniku Techa przełącznik do zmiany benzyna/LPG trzeba przytrzymać kilka sekund ale dla pewności proponuję poczytać instrukcje od Twojego sterownika bo nie wiem jak jest u Ciebie.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-11-2016, 09:17   

dynam, czyli z tego co pisze plecho1, to tak jak rozmawialiśmy na spocie trzeba wyłączyć całkowicie LPG i dopiero się połączysz przez OBD. W naszym przełączniku wystarczy wcisnąć na sekundę przycisk AC i LPG wyłączone. Polecam Ci jeszcze raz zadzwonienie do Gaz Parts Młyny i wystrojenie z AFR. http://autogaz-busko.pl/ jak dostaniesz termin to dzwoń.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-11-2016, 18:27   

Dzięki pomalutku problemy się rozwiązują, a do Buska zadzwonię i umówię się jak ogarnę temat z lambdą i przerywaniem. O terminie na pewno dowiesz się pierwszy Bzyku :mrgreen:
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-11-2016, 18:30   

A co dokładnie się dzieje z tą lambdą, jakie błędy sygnalizuje kontrolka silnika?
 
 
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-11-2016, 19:02   

Po diagnozie ukazało się;
P0141 Grzałka czujnika tlenu obwód bank 1 czujnik 2
P0136 Obwód czujnika tlenu bank 1 czujnik 2
P0170 Trym paliwa bank 1
Jakoś tak to było napisane.
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-11-2016, 19:20   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99006
Tutaj masz o błędzie P0170. Z tego co czytałem problem rozwiązany...może też sam zlikwidujesz?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-11-2016, 19:27   

Czyli sonda za katalizatorem raczej do wymiany lub do sprawdzenia obwody tej sondy o czym świadczą dwa pierwsze błędy. Błąd P0170 sygnalizuje niewłaściwy skład mieszanki paliwowej, warto by podejrzeć pracę sondy oraz korekty paliwowe aby stwierdzić czy jest zbyt bogata czy zbyt uboga i dopiero wtedy można by szukać przyczyny.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-11-2016, 19:30   

plecho1, widzisz dlatego jeżeli dobrze rozumuję chciałem żeby udał się na strojenie z sondą bo powiedział kolega dynam, że gaz był po założeniu strojony "na oko" i tak myślę że może być niewłaściwie wystrojony co powoduje błąd sondy lambda. No i szkoda turbiaka jak ma za gorąco...
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-11-2016, 22:31   

Sondę wymienię tak czy tak, skasuję błędy i pojeżdżę na Pb. Zobaczymy cz się pojawią.
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-11-2016, 06:31   

Te dwa pierwsze raczej nie są powiązane z ostatnim, dwa pierwsze dotyczą sondy diagnostycznej sprawdzającej skład spalin za katalizatorem nie mającej nic wspólnego z regulacja składu. Wymiana tej sondy nie rozwiąże problemów z błędem P0170. Lepiej pojedź na tę regulację LPG jak najszybciej bo ten błąd, jak napisał Bzyk_R1, najprawdopodobniej jest związany z instalacją LPG.
 
 
dynam 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-11-2016, 08:16   

Dlatego nie będę jeźbził na lpg aby to potwierdzić.
_________________
Zawsze może być gorzej
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 29-11-2016, 09:26   

dynam napisał/a:
Sondę wymienię tak czy tak,

Ja bym założył emulator za 10 zł a nie pchał się w "setki" za oryginalną sondę chyba że za parę groszy używkę ale to nie wiadomo co kupisz, po drugie nie wiadomo w jakiej kondycji katalizator jest może już padło i sonda wyrzuca błąd ?
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20979
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29-11-2016, 09:39   

staszq2 napisał/a:
Ja bym założył emulator za 10 zł a nie pchał się w "setki" za oryginalną sondę

Ale jak wywala błędy sondy to emulator raczej nie pomoże :? .
Emulator jest stosowany przy błędzie katalizatora gdy sonda wyłapuje za wysokie stężenia w spalinach.
Tak przynajmniej mi się wydaje :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-11-2016, 10:08   

Tak jak napisał Bizi78, emulator tu nic nie pomoże.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.